• Na voljo ni predlogov.

Odlična uvrstitev mobilne in spletne banke

Naše digitalno bančništvo že tretje leto v samem vrhu po raziskavi družbe E-laborat

Družba E-laborat, ki redno izvaja poglobljeno analizo spletnih in mobilnih rešitev na področju bančništva, Inteso Sanpaolo Bank v svoji najnovejši raziskavi ponovno uvršča v sam vrh v Sloveniji in širše. (Raziskava namreč vključuje tudi rešitve nekaterih tujih finančnih institucij, ki so prisotne v Sloveniji.)

Naši mobilna in spletna banka sta se med vsemi analiziranimi rešitvami uvrstili na odlično drugo mesto in za prvim zaostali za eno samo točko! Ta visoka uvrstitev nas obenem uvršča med t. i. »napredne digitalce«, kamor sodijo ponudniki z najboljšimi rešitvami. (V to najboljšo skupino se je, poleg nas, uvrstila le še ena banka.)

V raziskavo je bilo z mobilnimi rešitvami vključenih 13 slovenskih bank in štirje ponudniki finančnih storitev iz tujine, med spletnimi rešitvami pa so ocenjevali rešitve 14 slovenskih bank in enega fin-techa.

Raziskava ugotavlja, v kolikšni meri mobilne oz. spletne banke zadovoljujejo potrebe uporabnikov, sledijo trendom poslovanja ter zagotavljajo enostavne, hitre in pregledne postopke. Pri tem podrobno analizira vse funkcionalnosti skozi različne scenarije testiranja (plačila, oddaja naročil, pregled stanj ...), dodatno pa ocenjuje tudi strukturo, izgled, uporabnost, uporabniške nastavitve itd.

Z nenehnimi izboljšavami in razvojem bomo tudi v prihodnje skrbeli, da bo vaša digitalna izkušnja z nami čim boljša!
 

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10