E-račun

Naročite se na prejemanje elektronskih računov, ki enakovredno zamenjujejo papirnate. S tem boste poenostavili urejanje svojih financ in obenem prispevali k ohranjanju okolja.

Zakaj naročiti prejemanje e-računov?

Enostavno plačevanje

E-račun plačate le z nekaj kliki, brez pretipkavanja podatkov.

Pregledna evidenca

Omogoča vam pregledno evidenco plačanih in neplačanih obveznosti.

Okolju prijazno

Z računi v elektronski obliki prispevate k ohranjanju okolja.

Kako se naročite na prejemanje e-računov?

Naročilo e-računov in e-dokumentov lahko uredite prek spletne Banke IN ali pa se dogovorite neposredno z izdajateljem računov. Ta vam lahko e-račune in e-dokumente pošilja le z vašim soglasjem. Vsakič, ko vam bo izdan nov e-račun, boste prejeli obvestilo o višini zneska in datumu zapadlosti.

Seznam izdajateljev, pri katerih se lahko naročite na prejemanje e-dokumentov, je objavljen v Banki IN.

Kaj je dobro vedeti o uporabi e-računov?

 

  • E-račune prejemate neposredno v spletno oz. mobilno Banko IN.
  • Iz e-računa se samodejno oblikuje plačilni nalog. Ročno vnašanje podatkov ni potrebno, s čimer se izognete napakam zaradi pretipkavanja podatkov.
  • Poleg e-računa lahko prejemate tudi druge e-dokumente (npr. e-predračun, e-dobropis in e-opomin).
  • E-račun (in druge e-dokumente) lahko poravnate na več načinov:
    • z direktnim plačilom na dan zapadlosti e-dokumenta,
    • s plačilnim nalogom, ki se bo izvršil takoj ali pa izberete možnost plačila obveznosti ob zapadlosti,
    • s SEPA direktno obremenitvijo, pri čemer e-dokument služi kot obvestilo o plačilu.
Izberite direktno plačilo e-računa

Direktno plačilo e-računa je način izvršitve prejetega e-računa (oz. e-opomina ali e-predračuna) v Poslovni Banki IN. Z direktnim plačilom se prejeti e-dokumenti samodejno plačujejo na dan zapadlosti obveznosti. Iz prejetega e-dokumenta se oblikuje plačilni nalog, ki se izvrši na dan zapadlosti obveznosti.
Za izvršitev direktnega plačila vam zaračunamo nižje nadomestilo.

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Da bi vam omogočili boljšo uporabniško izkušnjo, na spletnih straneh Intese Sanpaolo Bank uporabljamo piškotke. Njihove nastavitve lahko urejate s klikom na "Uredi nastavitve". Za podrobnejše informacije pa obiščite spletno stran Politika piškotkov.