• Na voljo ni predlogov.

Oddajte pritožbo

Naš glavni cilj je doseči vaše zadovoljstvo z našimi produkti in storitvami, zato vsako prejeto pritožbo sprejmemo z vso resnostjo in jo skrbno obravnavamo.

Pritožbe oz. reklamacije delimo v dve skupini. Splošne pritožbe in reklamacije, vezane na plačilne transakcije.
 

Postopek za oddajo reklamacije:

Reklamacijo plačilne transakcije lahko oddate, če ste na bančnem izpisku zaznali neodobreno ali nepravilno izvršeno plačilno transakcijo. Reklamacijski zahtevek podate z izpolnitvijo ustreznega zahtevka – za kartične oz. ostale plačilne transakcije:  

Izpolnjen in podpisan zahtevek nam pošljite po e-pošti na info@intesasanpaolobank.si oz. ga oddajte v najbližji poslovalnici banke.
 

Postopek za oddajo pritožbe:

Za oddajo splošne pritožbe izpolnite spodnji spletni obrazec in, po potrebi, dodajte prilogo s podrobnejšimi informacijami, vezanimi na razlog pritožbe (opis dogodka/storitve, predložitev dokazil ipd.).

Odgovorili vam bomo na e-naslov, ki ste nam ga zaupali.

 

Potrudili se bomo, da vam odgovorimo v najkrajšem možnem času.

Za konkretna vprašanja, vezana na vaše poslovanje z Inteso Sanpaolo Bank, pokličite na telefonsko številko 080 13 18 (klici iz Slovenije) oz. +386 56 66 1838 (klici iz tujine).


Osebni podatki

+

    Datum pritožbe

    Na katero od naštetih prodajnih poti se nanaša pritožba?

    Vsebina pritožbe

    0/
    Podprte datoteke PDF, SVG. Max. 1MB
    Povleci datoteko ali
    Naloži

    S klikom na gumb Pošlji potrjujem, da sem seznanjen/-a s politiko Intese Sanpaolo Bank: Varstvo osebnih podatkov



    Potrebujete pomoč?

    Tu smo za vas.

    Poiščite ustrezno kontaktno številko:

    Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
    vsak delovnik 7:00 - 21:00 in sobota 8:00 - 12:00

    • klici iz Slovenije: 080 13 18
    • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

    Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

    • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
    • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

    Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

    Klepet