• Na voljo ni predlogov.

Varčevanja in depozit

Vedno je dobro imeti na razpolago nekaj prihrankov. Ti vam bodo pomagali prebroditi nepredvidene situacije ali uresničiti želje.

Izberite najprimernejšo obliko za vas

Preverite ponudbo in izberite obliko varčevanja, ki najbolj ustreza vašim finančnim zmožnostim in ciljem.

Depozit

Depozit je vezava sredstev za daljše časovno obdobje, v katerem vam njihovo vrednost višamo z ugodnimi obrestmi.
  • Najbolj preprosto in varno varčevanje (je v sistemu zajamčenih vlog).
  • Sklenete ga lahko kar prek spletne ali mobilne banke.
  • Depozit za dobo do 12 mesecev lahko podaljšujete avtomatsko.

#withSAVE

Z #withSAVE je vsakodnevno varčevanje zabavno!
  • Začnite varčevati, brez vstopanja v mobilno banko.
  • Ob plačilu na POS-u se znesek nakupa avtomatsko zaokroži navzgor.
  • Sredstva prenesite na varčevalni račun & do njih dostopajte kadarkoli.

Varčevalni račun

Varčevalni račun je namenjen hranjenju denarja, ki ga ne želite porabiti takoj, a lahko obenem do njega hitro dostopate.
  • Varčevalni račun je brezplačen.
  • Z vplačanim denarjem lahko razpolagate že po 15 dneh.
  • Višino in pogostost vplačil prilagajate svojim zmožnostim.
varčevanje

Pomen varčevanja


Kakšen je vaš odnos do denarja? Ste varčni? Ali zapravljivi? Pomembno je imeti urejene finance. To pomeni, da imamo porabo denarja pod nadzorom in da le-ta ne presega naših prihodkov.
 
Kako se torej lotiti varčevanja in zakaj si je pri tem dobro postaviti varčevalne cilje?
 

varčevanje v skladih

Kam s prihranki?


Vsako varčevanje je boljše kot nič, a ker so trenutno obrestne mere izjemno nizke, so postale klasične oblike varčevanj precej nedonosne. Ena bolj donosnih, a še vedno varnih, oblik varčevanja so različni načini varčevanja v vzajemnih skladih. Preverite, zakaj je varčevanje v skladih primerno za vsakogar, ne glede na to:

  • koliko prihrankov imate na voljo ali pa morda sploh ne,
  • kakšni so vaši varčevalni cilji in
  • koliko finančnega znanja imate.
Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Da bi vam omogočili boljšo uporabniško izkušnjo, na spletnih straneh Intese Sanpaolo Bank uporabljamo piškotke. Njihove nastavitve lahko urejate s klikom na "Uredi nastavitve". Za podrobnejše informacije pa obiščite spletno stran Politika piškotkov.