Direktna obremenitev SEPA

Direktna obremenitev SEPA je prava izbira za plačevanje ponavljajočih se mesečnih obveznosti, katerih zneski se spreminjajo.

Zakaj se odločiti za direktno obremenitev SEPA?

Uredimo namesto vas

Poskrbimo, da pravočasno poravnate svoje obveznosti.

Prilagodljivost storitve

Sami določite najvišji znesek direktne obremenitve in prejemnike.

Preprosto in pregledno

Preprosto in pregledno poravnavanje obveznosti prejemnikom plačil.

Kako naročite direktno obremenitev SEPA?

Pooblastilo oz. soglasje za SEPA direktno obremenitev podpišete pri prodajalcu oz. prejemniku plačila ob nakupu blaga ali storitev. Dogovorite se tudi za pogoje poravnave vaših obveznosti.

Vse plačilne naloge, za katere ste se dogovorili za plačilo z direktnimi obremenitvami SEPA, lahko pregledujete v spletni in mobilni banki.

Vse spremembe, ki se nanašajo na soglasje, ki ste ga podpisali pri prejemniku plačila (npr. sprememba dneva določenega za poravnavanje obveznosti), uredite pri prejemniku plačila.

Če pa želite spremeniti način izvrševanja plačilnih transakcij z direktno obremenitvijo SEPA (npr. če želite, da se te izvajajo samo pod pogojem, da ne presegajo zneska, ki ga sami določite), pa to uredite z banko. Spremembo pogojev pri banki lahko uredite prek Banke IN ali osebno v naših poslovalnicah.

 

Kaj je dobro vedeti o direktni obremenitvi SEPA?

  • Z vašega osebnega transakcijskega računa lahko poravnavate redne mesečne obveznosti do prejemnikov plačil v vseh državah, ki so del evroobmočja.
  • Plačila izvajamo le v okviru stanja na vašemosebnem  transakcijskem računu. Zato vam svetujemo, da vsaj en dan pred plačilom na njem zagotovite dovolj sredstev za izvedbo plačila.
  • V spletni in mobilni banki lahko izberete enega od načinov izvrševanja SEPA direktnih obremenitev (SDD):
    • banka izvrši vse SDD, ki jih posreduje kateri koli prejemnik plačila,
    • banka izvrši SDD samo za prejemnike plačil, ki jih določite sami,
    • banka izvrši samo SDD, ki ne presegajo zneska, ki ga določite sami.
  • Plačilne naloge, ki jih prejmemo od prejemnikov plačila za vaš transakcijski račun lahko pregledujete prek spletne in mobilne banke.
  • Dogovorimo se lahko še za dodatno obveščanje o vsakem plačilnem nalogu, ki ga prejmemo za plačilo iz vašega osebnega transakcijskega računa (po elektronski pošti, s sporočilom SMS …).
Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Da bi vam omogočili boljšo uporabniško izkušnjo, na spletnih straneh Intese Sanpaolo Bank uporabljamo piškotke. Njihove nastavitve lahko urejate s klikom na "Uredi nastavitve". Za podrobnejše informacije pa obiščite spletno stran Politika piškotkov.