• Na voljo ni predlogov.

Kako skleniti storitev brez obiska poslovalnice?

Preprosto! Prek mobilne ali spletne banke, z uporabo elektronskega podpisa.

V Intesi Sanpaolo Bank se zavedamo, da je (bančna) prihodnost bančništva digitalna. Sodobni trendi kažejo, da si ljudje želimo preprostih bančnih storitev, ki jih lahko opravimo iz udobja našega doma ali koder koli nam to ustreza, npr. tudi na dopustu ali službeni poti. Zato vam omogočamo, da vse več storitev uredite kar prek spletne oz. mobilne banke.

V banki sklenitev vsake nove storitve zahteva podpis pogodbe. A tudi to lahko uredite na daljavo! Potrebujete le elektronski oz. e-podpis #withSIGN.
 

Kaj je #withSIGN in kako deluje?


#withSIGN je elektronski podpis, ki je povsem enakovreden lastnoročnemu podpisu. Z urejenim elektronskim podpisom lahko elektronsko podpišete dokumente kar prek spletne in mobilne banke. 

To pomeni, da lahko na daljavo podpisujete dokumente in uredite vse vrste sprememb, vezanih na vaše obstoječe storitve ali pa jih sklenete tudi povsem na novo, brez obiska poslovalnice.

Katere so prednosti sklepanja pogodb na daljavo?

  • Dostopnost v vsakem trenutku in od koder koli. Vaš mobilni telefon imate vedno pri roki, s tem pa tudi vašo mobilno banko. Tako lahko bančne storite opravljate ne glede na to, kje se nahajate. Morda se boste na dopustu znašli v situaciji, ko boste nujno potrebovali sklenitev hitrega potrošniškega kredita ali pa zvišanje limita na kreditni kartici. S pomočjo uporabe #withSIGn to ni več ovira!
  • Prihranek časa in denarja. Sklenitev pogodbe prek spleta vam bo vzela manj časa, obenem pa se boste izognili morebitnim stroškom, povezanim z obiskom poslovalnice.
  • Enostavnost in udobje. Sklepanje pogodbe na daljavo ni zahteven postopek, poleg tega pa smo vam pripravili tudi video prikaze, ki vam bodo v pomoč pri sklepanju kompleksnejših storitev.
  • Brezpapirno poslovanje. Storitev poteka v celoti v elektronski obliki in je tako tudi okolju prijaznejša.
     

Kako aktivirate #withSIGN?

Podpis #withSIGN si aktivirate že v samem procesu aktivacije naše mobilne oz. spletne banke, kar pomeni, da ga uporabniki digitalnega bančništva praviloma že imate aktiviranega in lahko podpisujete dokumente na daljavo.*

Če želite preveriti, ali je vaš elektronski podpis aktiven, v meniju izberite sklop Nastavitev in nato zavihek Prijava in varnost. Tam najdete postavko Elektronski podpis in poleg nje informacijo o njegovi (ne)aktivnosti.

#withSIGN velja tri leta. Ob poteku veljavnosti vašega elektronskega podpisa, vas k njegovi ponovni aktivaciji opozorimo prek pop-up obvestila ob vstopu v aplikacijo oz. v postopkih, ki zahtevajo vaš elektronski podpis. Ponovno aktivacijo si lahko uredite sami, v že omenjenem sklopu Nastavitev.
 

* Za podpisovanje dokumentacije na daljavo morate imeti urejeno tudi soglasje za neposredno trženje in izbran kanal digitalnega bančništva. To lahko preverite oz. uredite v Nastavitvah, kjer izberete zavihek Splošne informacije in nato Soglasje za neposredno trženje. Tam izberete kanal Spletna/mobilna aplikacija Banke.

Kaj vse lahko uredite z banko na daljavo s pomočjo #withSIGN?

Elektronski podpis #withSIGN v mobilni in spletni banki vam omogoča:

  • spreminjanje obstoječih storitev, ki jih že uporabljate (npr. spremembo dnevnega limita na kartici za dvige na bankomatih ali oddajo zahtevka za povišanje limita na vaši kartici z odloženim plačilom Visa ali Mastercard),
  • sklepanje novih storitev:
    • nekatere storitve lahko v digitalnem bančništvu sklenete sami (npr. hitri potrošniški kredit, varčevalni načrt ali varčevanja v skladih ter varčevanje #withSAVE oz. varčevalni račun);
    • za druge pa lahko pošljete povpraševanje prek komunikacijskega okenca v aplikaciji ali pokličete svojega bančnega skrbnika. Vso potrebno dokumentacijo vam dostavimo v spletno oz. mobilno banko, kjer jo podpišete z uporabo #withSIGN.

Tako boste večino bančnih storitev in opravkov uredili od doma, poslovalnico pa obiskali predvsem za reševanje kompleksnejših finančnih vprašanj in nasvet.

Preizkusite sklenitev storitve prek spleta!

Ste vedeli, da je že cca. 20 % hitrih potrošniških kreditov pri naši banki sklenjenih prek spletne oz. mobilne banke? Vedno več uporabnikov pa se odloča tudi za sklepanje naložbenih produktov na ta način.

Do kredita brez obiska poslovalnice

Se vam mudi s pridobitvijo kredita? Hitri potrošniški kredit lahko sklenete v celoti prek spleta v samo 4 korakih. V vaši mobilni aplikaciji oddate vlogo za sklenitev kredita in če izpolnjujete vse pogoje, lahko odobritev in denar na račun prejmete že v nekaj minutah, saj je postopek popolnoma avtomatiziran. Tudi vso potrebno dokumentacijo podpišete na daljavo, z uporabo elektronskega podpisa #withSIGN.

Da vam statusa vloge ni treba ves čas preverjati, vas s potisnim obvestilom obvestimo, ko prejmete odgovor na vlogo za kredit. Prav tako pa tudi, ko so sredstva nakazana na transakcijski račun.

V pomoč pred prvo izvedbo postopka na daljavo si oglejte video prikaz na kanalu Youtube in sledite preprostim korakom!

Plemenitenje prihrankov prek spleta

Imate na voljo prihranke, ki jih nekaj časa ne boste potrebovali? Ali pa ugotavljate, da vam vsak mesec ostane nekaj denarja, ki bi ga lahko namenili varčevanju? Na daljavo lahko izvedete enkratno vplačilo v izbrani sklad ali sklenete varčevalni načrt.

  • Za kupovanje skladov potrebujete pogodbo za storitev investicijskega svetovanja in
  • izpolnjen poseben vprašalnik, prek katerega bomo preverili vaše želje, potrebe in predhodno znanje o naložbah, da vam bomo lahko kar se da učinkovito svetovali kam in kako vlagati za doseganje zastavljenih ciljev.
    Če tega še nimate, boste pred nakupom opozorjeni, da ne morete nadaljevati postopka. Oboje pa boste  lahko uredili kar prek spleta in povsem brezplačno!

Na našem Youtube kanalu si oglejte video prikaz sklenitve za varčevalni načrt in enkratno vplačilo v sklad.

Datum objave: 23. 5. 2023

Povezane vsebine

Z (mobilno) banko na dopustu
Z virtualno kartico do še varnejših spletnih nakupov
Namigi za uporabo mobilne banke
Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10