30.06.2025
V banki ponovno zaznavamo poskuse zlorabe pri naših strankah, uporabnikih Poslovne Banke IN, prek e-pošte z zadevo »Neveljaven oz. potekel varnostni token – potrebno naročilo novega«.
Sporočilo prejemnike nagovarja k takojšnjemu naročilu in aktivaciji novega varnostnega token-a za nemoteno nadaljnjo uporabo in vključuje zlonamerno povezavo.
Nekatere stranke so poleg tega prejele tudi klic iz neznane telefonske številke, kjer se klicatelji predstavijo kot zaposleni banke.
Opozarjamo vas, da e-pošta ni bila poslana s strani banke, zato ne klikajte na povezavo in sporočilo takoj izbrišite. Tudi klicev za posodobitev aplikacije ne izvajajo zaposleni banke.
Banka nikoli ne pošilja povezav za dostop do njenih digitalnih kanalov; do spletne in mobilne banke vedno dostopajte prek povezav oz. aplikacij, ki so že shranjene na vaših napravah.
Banka od strank prav tako nikoli ne zahteva posredovanja občutljivih podatkov, kot so osebni podatki, geslo, koda PIN ipd., ne prek spletnih povezav ne prek svojih zaposlenih. Zato tovrstnih podatkov nikoli ne zaupajte neznani osebi (tudi, če se vam predstavlja kot bančni uslužbenec). Če prejmete klic, ki se vam zdi sumljiv, vam svetujemo, da ga prekinete in pokličete Kontaktni center banke na brezplačno telefonsko številko 080 13 18) ter preverite pristnost prejetega klica. Če se potrdi, da je klic zlonameren svetujemo, da številko blokirate (zlikovci so namreč izjemno vztrajni).