Opozorilo: zaznan poskus zlorabe

Obvestilo o poskusih zlorabe za uporabnike Poslovne Banke IN

V banki ponovno zaznavamo poskuse zlorabe pri naših strankah, uporabnikih Poslovne Banke IN, prek e-pošte z zadevo »Tehnično vzdrževanje bančnih sistemov in zamenjava varnostnega žetona«.
Sporočilo prejemnike nagovarja k naročilu novega varnostnega žetona (token) za nadaljnjo varno uporabo in vključuje zlonamerno povezavo.

Opozarjamo vas, da e-pošta ni bila poslana s strani banke, zato ne klikajte na povezavo in sporočilo takoj izbrišite. Tudi klicev za posodobitev aplikacije ne izvajajo zaposleni banke.
 
Banka nikoli ne pošilja povezav za dostop do njenih digitalnih kanalov; do spletne in mobilne banke vedno dostopajte prek povezav oz. aplikacij, ki so že shranjene na vaših napravah.

 
Banka od strank prav tako nikoli ne zahteva posredovanja občutljivih podatkov, kot so osebni podatki, geslo, koda PIN ipd., ne prek spletnih povezav ne prek svojih zaposlenih. Zato tovrstnih podatkov nikoli ne zaupajte neznani osebi (tudi, če se vam predstavlja kot bančni uslužbenec). Če prejmete klic, ki se vam zdi sumljiv, vam svetujemo, da ga prekinete in pokličete Kontaktni center banke na brezplačno telefonsko številko 080 13 18) ter preverite pristnost prejetega klica. Če se potrdi, da je klic zlonameren svetujemo, da številko blokirate (zlikovci so namreč izjemno vztrajni).
 

Primer sporočila:

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 21:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Klepet