18.09.2025
V banki ponovno zaznavamo poskuse zlorabe pri naših strankah, uporabnikih Poslovne Banke IN, prek e-pošte z zadevo »Tehnično vzdrževanje bančnih sistemov in zamenjava varnostnega žetona«.
Sporočilo prejemnike nagovarja k naročilu novega varnostnega žetona (token) za nadaljnjo varno uporabo in vključuje zlonamerno povezavo.
Opozarjamo vas, da e-pošta ni bila poslana s strani banke, zato ne klikajte na povezavo in sporočilo takoj izbrišite. Tudi klicev za posodobitev aplikacije ne izvajajo zaposleni banke.
Banka nikoli ne pošilja povezav za dostop do njenih digitalnih kanalov; do spletne in mobilne banke vedno dostopajte prek povezav oz. aplikacij, ki so že shranjene na vaših napravah.
Banka od strank prav tako nikoli ne zahteva posredovanja občutljivih podatkov, kot so osebni podatki, geslo, koda PIN ipd., ne prek spletnih povezav ne prek svojih zaposlenih. Zato tovrstnih podatkov nikoli ne zaupajte neznani osebi (tudi, če se vam predstavlja kot bančni uslužbenec). Če prejmete klic, ki se vam zdi sumljiv, vam svetujemo, da ga prekinete in pokličete Kontaktni center banke na brezplačno telefonsko številko 080 13 18) ter preverite pristnost prejetega klica. Če se potrdi, da je klic zlonameren svetujemo, da številko blokirate (zlikovci so namreč izjemno vztrajni).
Primer sporočila: