Pogosta vprašanja

Takoj poiščite odgovor na vaša vprašanja.

Nastavitve

Kako lahko vklopim obvestila in izberem, za katere bančne storitve jih želim prejemati?

V nastavitvah lahko vklopite obvestila za prilive in odlive na vašem računu in kartice tako, da določite pogoje za pošiljanje obvestil glede na vaše potrebe in želje.


 

Nisem prejel/-a sporočila za Pametni vstop. Kaj lahko storim?

Nisem prejel/-a sporočila za Pametni vstop. Kaj lahko storim?

Preverite, če imate  v nastavitvah vašega telefona omogočeno možnost prejemanja potisnih obvestil (notifications).

Povezana pogosta vprašanja

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 21:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Klepet