Sprememba pri odprtju računa na daljavo

Spremenjeni splošni pogoji za opravljanje plačilnih storitev za potrošnike

Med pogoji, ki jih mora uporabnik izpolnjevati za odprtje transakcijskega računa na daljavo je tudi pogoj, da ima uporabnik odprt transakcijski račun pri drugi slovenski banki, iz katerega bo izvršil prvo nakazilo na ta račun.

Z 2. aprilom 2024 je banka spremenila pogoje za odprtje transakcijskega računa na daljavo. Pred uporabo transakcijskega računa na daljavo uporabnik ni več dolžan na ta račun nakazati sredstev iz transakcijskega računa, ki ga ima odprtega pri drugi slovenski banki. S podpisom pogodbe za odprtje transakcijskega računa na daljavo se transakcijski račun aktivira.

Posledično so se z 2. aprilom 2024 spremenili tudi Splošni pogoji za opravljanje plačilnih storitev za potrošnike, in sicer v poglavju 3.1. Dogovor o odprtju Transakcijskega računa na daljavo. Brisan je bil pogoj prvega nakazila iz transakcijskega računa odprtega pri drugi slovenski banki.

Spremenjeni Splošni pogoji o opravljanju plačilnih storitev za potrošnike (.pdf), z veljavnostjo od 2. aprila 2024, so v celoti nadomestili predhodne splošne pogoje in so objavljeni na spletni strani in v vseh poslovalnicah banke.
 

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 21:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Klepet