• Na voljo ni predlogov.

Obvestilo o spremembi Splošnih pogojev

Sprememba Splošnih pogojev za opravljanje plačilnih storitev za potrošnike

Banka je razširila svojo ponudbo bančnih storitev, in sicer:

  • z možnostjo odprtja osebnega transakcijskega računa na daljavo za nove komitente, ki poteka v celoti prek spleta ter
  • z uvedbo nove spletne in mobilne banke Intesa Sanpaolo Bank.

Več o tem si lahko preberete v novici.

V povezavi s tem vas obveščamo, da se 11. maja 2020 spremenijo Splošni pogoji za opravljanje plačilnih storitev za potrošnike. Spremembe so v naslednjih poglavjih:

  • V poglavju 2. Opredelitev izrazov smo obrazložili pojem Transakcijski račun, odprt na daljavo.
  • Dodali smo novo poglavje 3.1. Dogovor o odprtju Transakcijskega računa na daljavo, kjer smo opredelili pogoje za odprtje transakcijskega računa na daljavo, pravila in omejitve poslovanja s transakcijskim računom, odprtim na daljavo.
  • Dodali smo poglavje 3.2. Sklepanje pogodb na daljavo, kjer smo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov zapisali ključne informacije za sklepanje plačilnih storitev na daljavo.
  • V poglavje 3.3. Vrste Transakcijskih računov smo dodali 3.3.5. Transakcijski račun na daljavo, kjer smo opredelili značilnosti transakcijskega računa, ki ga lahko odpre nov uporabnik, ki je dopolnil 18 let in je državljan Republike Slovenije s stalnim prebivališčem v Republiki Slovenije, na daljavo brez istočasne fizične prisotnosti obeh pogodbenih strank prek spletne vloge.
  • V banki smo spremenili interni pritožbeni postopek, zato smo poglavje 12. Izvensodno reševanje sporov ustrezno dopolnili, in sicer se na drugem nivoju pritožbe presojajo  v Sektorju za marketing in korporativno komuniciranje.

Spremenjeni Splošni pogoji za opravljanje plačilnih storitev za potrošnike so v celoti nadomestili sedanje splošne pogoje in so objavljeni na spletni strani www.intesasanpaolobank.si ter v vseh poslovalnicah banke.

 

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Klepet