• Na voljo ni predlogov.

Pogosta vprašanja o digitalnem bančništvu

Preberite si odgovore na pogosta vprašanja o uporabi spletne in mobilne banke.
Spletno bančništvo

Spletno bančništvo

Pogosta vprašanja o uporabi

  • Kateri so minimalni tehnični predpogoji za uporabo spletnega bančništva Intesa Sanpaolo Bank?

    Za uporabo spletne banke Intesa Sanpaolo Bank morate imeti dostop do spleta in naslednje različice spletnega brskalnika:
  •     Google Chrome 4.0x (ali novejša verzija),
  •     Mozilla Firefox 4.0x (ali novejša verzija),
  •     Internet Explorer 11x (ali novejša verzija),
  •     Opera 49 (ali novejša verzija).
     
  • Pri Smart prijavi za vstop v spletno bančništvo Intesa Sanpaolo Bank fotoaparat na moji mobilni napravi ne bere QR kode. Kaj lahko storim? 

    V tem primeru poskusite približati mobilno napravo bližje računalniškemu zaslonu ali povečajte sliko na njem.
     
  • Na koga se lahko obrnem, če imam kakršna koli vprašanja ali pomisleke glede uporabe spletnega bančništva Intesa Sanpaolo Bank?

    Na voljo smo vam prek:
Mobilno bančništvo

Mobilno bančništvo

Pogosta vprašanja o uporabi

  • Kateri so minimalni tehnični predpogoji za uporabo mobilnega bančništva Intesa Sanpaolo Bank?

Če želite uporabljati mobilno bančništvo Intese Sanpaolo Bank morate imeti dostop do spleta prek mobilne naprave, naprava pa mora delovati na enem od naslednjih operacijskih sistemov:

  • iOS: 9.0 (ali novejša verzija),
  • Android: 4.4 (ali novejša verzija).

Aplikacija ne podpira operacijskega sistema Windows.

  • Ali lahko več različnih uporabnikov uporablja mobilno bančništvo Intesa Sanpaolo Bank na isti napravi?

Da, na eni mobilni napravi je mogoče registrirati več uporabnikov mobilne banke.

  • Ali lahko pristopim k uporabi mobilnega bančništva Intesa Sanpaolo Bank z mobilno telefonsko številko iz tujine?

Da, k uporabi mobilne banke lahko pristopite tudi z mobilno telefonsko številko iz tujine.

  • Kaj pa, če spremenim telefonsko številko, ponudnika ali naročniško razmerje?

V tem primeru morate podatke o mobilnem telefonu spremeniti v poslovalnici banke. Če spremenite ponudnika/naročniško razmerje, mobilno telefonsko številko ali model mobilnega telefona, podatki ostajajo enaki in vam ni treba v poslovalnici spreminjati ničesar.

  • Kaj, če izgubim mobilni telefon ali če je le-ta ukraden?

Izgubo ali krajo naprave prijavite na banko tako, da pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 13 18 (za klice iz tujine +386 5 666 18 38) ali na številko kartičnega poslovanja +386 5 666 12 56.
Prav tako lahko izgubo ali krajo prijavite v kateri koli poslovalnici banke.

Kako lahko vklopim obvestila in izberem, za katere bančne storitve jih želim prejemati?

V nastavitvah lahko vklopite obvestila za račune, varčevanja, kredite in prihodnje plačilne naloge tako, da določite pogoje za pošiljanje obvestil glede na vaše potrebe in želje.  
Če uporabljate storitev #withPAY, lahko prejemate obvestila o prejetih plačilih tudi o tem, ko si je storitev altiviral eden od vaših kontaktov. Obvestila lahko prejemate tudi o transakcijah investicijskih skladov.

  • Če je na eni mobilni napravi registriranih več uporabnikov, ali lahko vsi uporabniki aktivirajo funkcijo prstnih odtisov za mobilno bančništvo Intese Sanpaolo Bank?

V tem primeru se zaradi varnostnih razlogov identifikacija prstnih odtisov lahko aktivira samo za enega uporabnika. Drugi uporabniki se lahko prijavijo z vnosom številke PIN.

  • Ali lahko delim svojo številko transakcijskega računa (IBAN) s svojimi kontakti?

Da, v vašem profilu lahko pregledujete bančne račune in delite izbrane številke transakcijskih računov (IBAN) po e-pošti ali prek različnih družbenih omrežij (Facebook, Viber, WhatsApp).

  • Ali lahko uporabljam mobilno bančništvo Intese Sanpaolo Bank, če je bila moja mobilna naprava zakodirana in/ali odblokirana ali kako drugače spremenjena? 

Mobilno banko Intese Sanpaolo Bank lahko uporabljate tudi, če je bila vaša mobilna naprava zakodirana in/ali odblokirana oz. kako drugače spremenjena. Upoštevajte pa, da posamezne funkcije aplikacije morda ne bodo delovale.

  • Kaj moram storiti, če zablokiram svoj mobilni bančni dostop do aplikacije Intese Sanpaolo Bank tako, da večkrat zaporedoma vnesem napačen PIN?

Če ob vstopu v mobilno bančništvo Intese Sanpaolo Bank trikrat zapored vnesete napačen PIN ali #withKEY, bo vaš dostop blokiran. V tem primeru boste morali zahtevati novo registracijsko kodo (identifikacija in aktivacijska koda), da boste lahko spet aktivirali mobilno bančništvo.

Novo registracijsko kodo lahko pridobite:

  • v kateri koli poslovalnici banke,
  • s klicem na brezplačno telefonsko številko 080 13 18 ali
  • prek spletnega bančništva Intese Sanpaolo Bank, kjer lahko ustvarite nove kode.  

Če ste pozabili svoj PIN, pa se obrnite na zaposlene v poslovalnici Intese Sanpaolo Bank, in sicer tiste, v kateri ste odprli svoj osebni transakcijski račun. Izdali vam bodo novo PIN kodo.

  • Na koga se lahko obrnem, če imam kakršna koli vprašanja ali pomisleke glede uporabe mobilnega ali spletnega bančništva Intesa Sanpaolo Bank?

Na voljo smo vam prek:

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Klepet