• Na voljo ni predlogov.

Novo v mobilni in spletni banki

Nadgradili smo naše digitalno bančništvo. Preverite novosti!

Posodobite vašo mobilno aplikacijo!

Z veseljem vas obveščamo, da smo posodobili našo mobilno banko Intesa Sanpaolo Bank Mobile. Za njeno nadaljnjo uporabo posodobite vašo mobilno aplikacijo na najnovejšo različico in preizkusite vse novosti, ki smo vam jih pripravili!

Aplikacija je že na voljo za posodobitev v eni izmed navedenih spletnih trgovin:

Potrebujete pomoč pri posodobitvi mobilne aplikacije? Postopek izvedete v nekaj preprostih korakih!

Naložbe in investicijsko svetovanje

V Intesi Sanpaolo Bank vam ponujamo širok nabor investicijskih skladov družbe Eurizon. Le-ti so vam zdaj na voljo tudi prek nove spletne in mobilne banke.

  • Dostopate lahko do vseh informacij, povezanih s posameznimi skladi, jih filtrirate in pregledujete izvedena naročila.
  • Poleg lahko na daljavo aktivirate storitev investicijskega svetovanja, izpolnite vprašalnik, s pomočjo katerega bomo lahko določili vaš investicijski profil (t.i. MiFID vprašalnik) in si zagotovite, da je vaša naložba skladna z vašim profilom tveganja kar preko spleta. Tako boste lahko varno začeli investirati in plemenititi vaš denar: enkratna ali mesečna vplačila boste namreč lahko naročili brez obiska poslovalnice!
Vplačajte v sklade kar prek spleta
skladi
Vplačajte v sklade kar prek spleta
Dostopajte do vseh ključnih informacij o posameznih vzajemnih skladih in preverite njihovo donosnost.
Sklade lahko filtrirate po vrsti, geografski in sektorski izpostavljenosti ter stopnji tveganja in obdobju varčevanja.
Za boljši pregled lahko sklade razvrstite po različnih kriterijih: imenu, vrsti sklada, valuti, donosu in stopnji tveganja.
Izberite enega ali več skladov, ki najbolj ustrezajo vašemu profilu ter se odločite za enkratno vplačilo ali mesečna vlaganja.

Kartične novosti

Razveselili se boste dveh pomembnih nadgradenj:

  • Novo kartico boste zdaj lahko aktivirali kar prek vaše mobilne ali spletne banke. V tem primeru ne bo več potrebna aktivacija v poslovalnici ali na bankomatu.
  • Ste se večkrat znašli v neprijetni situaciji, ker ste v ključnem trenutku plačila pozabili PIN vaše kartice? Zdaj se vam to ne bo več moglo zgoditi! PIN kode vseh vaših kartic bodo namreč varno shranjene v vaši mobilni banki.

Želite naročiti novo kartico? V spletni ali mobilni banki oddate vlogo, bančnik vam pripravi ponudbo, vi pa jo z elektronskim podpisom #withSIGN potrdite kar prek spleta!

Flik: plačevanje na prodajnih mestih

Nadgradili smo obstoječo storitev Flik, ki ste jo do zdaj uporabljali za takojšnja nakazila drugim osebam. Po novem jo lahko uporabljate tudi za plačevanje na prodajnih mestih!

  • Kako? Uporabniki Flika na prodajnem mestu preprosto skenirate QR kodo iz POS terminala tako, da kliknete na Flik pay na vstopnem zaslonu vaše mobilne banke. Ko se prikažejo podatki za plačilo le-te potrdite in transakcijo avtorizirate. 
  • Kje? Plačujete lahko na prodajnih mestih, označenih z znakom Flik. 

Do varčevanja prek spleta

Prek nove spletne in mobilne banke lahko zdaj preverite aktualno ponudbo varčevanja ter na daljavo sklenete pogodbo za depozit in varčevalni račun

Poleg tega lahko pregledujete podatke sklenjenih pogodb ter tudi vsa vplačila in izplačila iz varčevalnega računa.
 

Priročna posodobitev podatkov

Želite posodobiti vaše osebne podatke ali osebni dokument? Zdaj lahko spremembo uredite kar v vaši aplikaciji, brez obiska poslovalnice.

  • Vstopite v sklop Nastavitve in spremenite podatke znotraj vašega Profila, pod postavko Moji osebni podatki.
  • Zamenjavo dokumenta pa uredite pod postavko Splošne informacije.
Kako posodobiti mobilno aplikacijo?
posodobitev aplikacije
Kako posodobiti mobilno aplikacijo?
Obiščite ustrezno spletno trgovino (Google Play, App Store oz. Huawei AppGallery) – odvisno od znamke telefona, ki ga uporabljate.
V iskalnik vpišite ime naše aplikacije: Intesa Sanpaolo Bank Mobile
Kliknite na gumb Posodobi in tako sprožite posodobitev aplikacije.
Po posodobitvi kliknite na gumb Odpri in se prijavite v aplikacijo.
Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Klepet