• Na voljo ni predlogov.

Kaj vse lahko z banko uredite od doma?

Spoznajte širok nabor naših digitalnih storitev!

Urejanje vsakodnevnih storitev

  • Vas čaka plačilo položnic?
  • Želite izvesti nakazilo v tujino?
  • Bi radi preverili stanje na računu in karticah?

Vse to in še več vam omogočata spletna in mobilna banka. Če katere izmed storitev še ne poznate in potrebujete pomoč pri uporabi, nas pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 13 18.

Izognite se gneči in uporabljajte naše digitalne storitve!

Sklepanje novih storitev

Spletna in mobilna banka vam omogočata sklenitev nekaterih storitev na daljavo:

  • V poslovalnico vam ni več treba niti za sklenitev hitrega potrošniškega kredita, saj lahko to v le nekaj korakih v celoti uredite prek spleta. In še to: če izpolnjujete vse kriterije za takojšnjo odobritev, lahko odgovor prejmete že v nekaj minutah.
  • Začnite misiti na prihodnost in varčujte za nepredvidene dogodke. Odločite se lahko za varčevanje #withSAVE oz. varčevalni račun.

Za druge storitve lahko prek komunikacijskega okenca pošljete povpraševanje ali pokličete svojega bančnega skrbnika. V pregled vam v pošljemo vse potrebno, za sklenitev prek spleta.

Spreminjanje obstoječih storitev

Prek spletne in mobilne banke lahko uredite raznorazne spremembe, vezane na storitve, ki jih sicer že uporabljate:

  • Odločite se lahko za spremembo dnevnega limita na kartici za dvige na bankomatih.
  • Podate lahko zahtevek za povišanje limita na vaši kartici z odloženim plačilom Visa ali Mastercard.
  • Spremenite lahko načine in obseg obveščanja o izbranih storitvah (npr. se naročite na prejemanje obvestil prek e-pošte ali SMS-a) ter ste tako vedno na tekočem o aktualni situaciji.

Prejemanje obvestil o storitvah

Želite biti obveščeni o spremembah na vašem računu ali uspešno opravljenem plačilu? Aktivirajte obvestila, ki so za vas pomembna, in bodite vedno na tekočem o stanju na vaših računih, karticah in izvedenih transakcijah. Prejemanje večine obvestil je brezplačno.

  • Obveščanje si lahko nastavite na vaš e-naslov, prek SMS-sporočil ali prek potisnih sporočil v mobilni aplikaciji.
  • Storitve obveščanja lahko uredite kar sami od doma prek spletne in mobilne banke.

 

kontakti

Vam na voljo


Za pomoč ali nasvet pri uporabi storitev smo vam z veseljem na voljo prek:

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Klepet