Obvestilo o spremembi Splošnih pogojev

Sprememba Splošnih pogojev za opravljanje plačilnih storitev za potrošnike

Uredba (EU) 2023/1113 evropskega parlamenta in sveta z dne 31. 5. 2023 o informacijah, ki spremljajo prenose sredstev in nekaterih kripto sredstev, in spremembi Direktive (EU) 2015/849 (v nadaljevanju Uredba 2023/1113) je stopila v uporabo 30. decembra 2024. 
Uredba 2023/1113 določa, da morajo prenosi sredstev vsebovati tudi informacije o identifikacijskih podatkih plačnika in prejemnika plačila. Banka bo pri posredovanju plačilnega naloga banki prejemnika plačila, podatkom plačilnega naloga dodala podatke o osebnem dokumentu plačnika in identifikacijsko številko uporabnika, ki jih ima v svojih internih evidencah. Če bo plačilni nalog vseboval tudi identifikacijske podatke prejemnika plačila, ki jih je uporabnik sam vnesel, bo Banka le-te posredovala naprej banki prejemnika plačila. 

Banka je v skladu z Uredbo 2023/1113  30. decembra 2024 spremenila Splošne pogoje za opravljanje plačilnih storitev za potrošnike v poglavju 5.6.1. Podatki plačilnega naloga.  

Z 9. januarjem 2025 pa pričnejo veljati naslednje spremembe v Splošnih pogojih za opravljanje plačilnih storitev za potrošnike:

  •  Poglavje 3. Pogodba o odprtju Transakcijskega računa je bilo dopolnjeno z zavrnitvenimi razlogi za sklenitev poslovnega razmerja (odprtje transakcijskega računa) in poglavje 12. Prenehanje pogodbe je bilo dopolnjeno z razlogi za prekinitev poslovnega razmerja (zaprtje transakcijskega računa, odpoved Okvirne pogodbe o plačilnih storitvah).  
  •  V poglavje 3. Pogodba o odprtju Transakcijskega računa je bila dodana določba, da uporabnik, ki ima stalni naslov ali dodatni naslov v tujini ali ima tuje državljanstvo, ob odprtju transakcijskega računa mora dokazati, da ni v insolventnem postopku (v osebnem stečaju) v ali izven Republike Slovenije. Če uporabnik ne predloži ustrezne dokumentacije in ne izpolni Izjave o insolventnosti stranke, Banka odprtje transakcijskega računa zavrne. 
  • Skladno z Uredbo (EU) 2024/886 o spremembi uredb (EU) št. 260/2012 in (EU) 2021/1230 ter direktiv 98/26/ES in (EU) 2015/2366 glede takojšnjih kreditnih prenosov v evrih je bilo dopolnjeno poglavje 5.8. Izvršitev plačilne transakcije z določbo, da bo Banka dnevno preverjala sankcijske liste povezane z omejevalnimi ukrepi Evropske unije in Organizacije združenih narodov in v primeru neskladnosti z zakonodajo uporabnikom onemogočila izvrševanje takojšnjih plačil.
  •  Poglavja vezana na Prekoračitev pozitivnega stanja na Transakcijskem računu so bila dopolnjena z razlogi za preklic Pogodbene prekoračitve pred iztekom veljavnosti in z načinom obrestovanja prekoračitve pozitivnega stanja.
  •  Banka je spremenila postopek obravnav reklamacij in pritožb, iz dvostopenjskega pritožbenega postopka je prešla na enostopenjski pritožbeni postopek. Poglavje 11. Obravnava reklamacij in pritožb v Banki ter izvensodno reševanje sporov je bilo ustrezno dopolnjeno in spremenjeno. 
  • V Splošne pogoje za opravljanje plačilnih storitev za potrošnike so bili združeni Splošni pogoji poslovanja s plačilno kartico Activa Visa Inspire, Splošni pogoji poslovanja s plačilno kartico Activa Mastercard in Splošni pogoji za storitev SMS obveščanja o prometu po plačilnih karticah. V poglavja so bile dodane vsebine oz. določbe vezane na plačilno debetno kartico Activa Visa Inspire, na kreditno plačilno kartico z odlogom plačila Activa Mastercard in storitev SMS obveščanja o prometu po plačilnih karticah. 

Če uporabnik s predlaganimi spremembami Splošnih pogojev za opravljanje plačilnih storitev za potrošnike ne soglaša, ima pravico, da brez plačila nadomestil, odpove okvirno pogodbo.

S pričetkom veljavnosti Splošnih pogojev za opravljanje plačilnih storitev za potrošnike prenehajo veljati Splošni pogoji poslovanja s plačilno kartico Activa Visa Inspire, Splošni pogoji poslovanja s plačilno kartico Activa Mastercard in Splošni pogoji za storitev SMS obveščanja o prometu po plačilnih karticah. Spremenjeni Splošni pogoji za opravljanje plačilnih storitev za potrošnike so 30. decembra 2024 oz. bodo 9. januarja 2025 v celoti nadomestili sedanje splošne pogoje in so objavljeni na spletni strani banke ter v vseh poslovalnicah banke.
 

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 21:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Klepet