• Na voljo ni predlogov.

Namigi iz mobilne banke

Naj vam še dodatno olajšajo in približajo uporabo vaše mobilne bančne aplikacije!

Veseli nas, da se število uporabnikov naše mobilne banke vztrajno povečuje. Verjamemo tudi, da ste že spoznali večino ključnih storitev oz. funkcionalnosti, ki vam jih omogoča. 

Da bo njena uporaba za vas še priročnejša, pa smo za vas na enem mestu zbrali še nekaj nasvetov oz. namigov. Prepričani smo, da vam bodo prišli prav!

Odkrijte "skrite" bližnjice

Na vašem pametnem telefonu poiščite mobilno aplikacijo Intesa Sanpaolo Bank Mobile, jo izberite in na kratko pridržite. Odprlo se vam bo okno z bližnjicami do nekaterih najbolj uporabnih storitev:

  •  Plačilni nalog/UPN,
  •  Slikaj in plačaj ter
  •  #withKEY.

Če želite npr. hitro plačati položnico, izberete bližnjico Slikaj in plačaj, odklenete mobilno banko in že se vam odpre skener za slikanje položnice. Enostavno in hitro, kajne?

Hitri pregled stanja na računu

Ste vedeli, da lahko v mobilni banki preverite stanje na vašem računu brez prijave v aplikacijo? To storite tako, da na vstopnem oknu izberete tri pikice desno od vašega imena in nato Hitri pregled stanja. 

Funkcijo omogočite v zavihku Nastavitve --> Produkti in storitve -->  Hitro stanje, kjer lahko le-to vklopite oz. izklopite.

Če telefon vedno ustrezno zaklepate, je informacija o vašem stanju na varnem in bo dostopna le vam.
 

Poiščite bankomat ali poslovalnico

Na vstopni strani naše nove mobilne banke najdete še eno zelo priročno funkcijo: Lokator.  Do njega dostopate tako, da zavihek na dnu strani potegnete navzgor. Omogoča vam, da hitro in preprosto poiščete našo najbližjo poslovalnico ali bankomat na območju Slovenije.

Ostale bližnjice, ki so vam tudi na voljo na tem mestu pa so še:

  • nakazovanje denarja #withPAY,
  • varčevanje #withSAVE,
  • enkratno geslo #withKEY in
  • kontakti našega Kontaktnega centra.
     

Obnova ali odklepanje mobilne banke

Ste izgubili mobilni telefon ali pa ste se preprosto odločili za nakup novega? Vas zanima, kako obnoviti mobilno banko na novi napravi? Preprosto! 

  •  V predprijavnem oknu kliknete na »Ste že registrirani?« ter
  •  vnesete uporabniško ime in obnovitveno kodo.

Na enak način si mobilno banko lahko tudi odklenete, če si jo pomotoma zaklenete zaradi prevečkrat vnesene napačne kode PIN. Zato je pomembno, da si obe številki ob prvi aktivaciji aplikacije dobro zapomnite!

Ustvarjanje bližnjic

Ste vedeli, da si lahko vašo  mobilno banko prilagodite po svoje in tako priljubljene storitve opravljate še hitreje? Omogoča vam namreč nastavitev bližnjic petih storitev po vaši izbiri.

Kako? V aplikaciji pritisnite na oranžni gumb desno spodaj in nato izberite Urejanje bližnjic. Tako ne boste več iskali po meniju, pač pa boste imeli izbrane storitve takoj pri roki!
 

Brezplačna personalizirana obvestila

Želite biti obveščeni o prometu na vašem računu, plačilih s karticami, izteku varčevanja ali načrtovanih plačilih? V vaši mobilni banki si lahko nastavite prejemanje brezplačnih personaliziranih obvestil! To možnmost najdete med Nastavitvami --> v zavihku Obvestila.

Po vklopu prejemanja obvestil morate spremembo potrditi z vnosom vstopne kode PIN ali z biometrično identifikacijo. Nastavitve za spremljanje računa in kartic s potisnimi obvestili so aktivirani v 24 urah od aktivacije.

Pomembno: Za uporabo pametnih obvestil in prejemanje sporočil v realnem času potrebujete aktivno spletno povezavo!
 

Informacije o vaši poslovalnici

Ali za podatki o naših poslovalnicah ponavadi brskate po spletu? Zdaj to ni več potrebno! V novi mobilni banki so vam vse ključne informacije, kot so npr. kontaktni podatki poslovalnice ali njen delovni čas, na voljo na enem mestu. Najdete jih med Nastavitvami --> Profil --> Moja banka.

Bančni dokumenti na enem mestu

Ste v vaši novi mobilni banki že preverili vsebino zavihka Moji dokumenti? V njem najdete vso potrebno bančno dokumentacijo

  • od pogodb, 
  • mesečnih izpiskov 
  • do različnih vrst potrdil. 

Vse v e-obliki in na enem mestu. Prijazno do uporabnikov in do okolja.

Pomoč pri uporabi

Pomoč pri uporabi


Imate še kakšno vprašanje, povezano z uporabo naše nove mobilne banke? V pomoč smo vam pripravili obširna in pregledna navodila s predstavitvijo vseh pomembnih funkcionalnosti (.pdf).

Če kljub temu ne najdete želene informacije, pa nas kontaktirajte kar prek Klepeta v vaši mobilni aplikaciji (kliknite na oblaček za pogovor v spodnjem desnem kotu).

Datum objave: 11. 8. 2021

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Klepet