• Na voljo ni predlogov.

Mobilna ali spletna banka?

Katera je prava za vas?

Ste vedeli, da vam v naši banki spletno bančništvo ponujamo že od »davnega leta« 1998? Mobilna banka pa se ji je pridružila leta 2013. Danes spletno in mobilno banko združujemo pod skupnim pojmovanjem: digitalno bančništvo.

Ali uporabljati digitalno bančništvo ali ne, za večino naših strank sploh ni več vprašanje. Odločajo se le še med spletno oz. mobilno banko. Včasih so seveda prevladovali uporabniki spletne banke, saj je bila ta uvedena 15 let prej, v zadnjih letih pa se število uporabnikov preveša v korist mobilne banke.

Ne glede na to, ali se odločite za uporabo spletne ali mobilne banke, v osnovi uporabljate isto aplikacijo. Odločate se zgolj med tem, ali vam bolj ustreza dostop prek računalnika, mobilnega telefona ali tablice. Izbira je popolnoma vaša!

Preverite, katere so ključne prednosti njune uporabe.

Kaj je skupno obema?

Včasih je veljalo, da mobilna banka omogoča nekoliko manjši obseg storitev kot spletna banka. Danes temu ni več tako – še posebej v našem primeru, ko obe temeljita na isti aplikaciji. Vsaka nadgradnja oz. dodajanje novih storitev zato prinaša novosti tako v spletno kot tudi mobilno banko.
Obe vam torej ponujata osnovne storitve, kot je:

  • vpogled v stanje na računu,
  • izvajanje plačilnih nalogov,
  • spremljanje prilivov in odlivov itd.

Prav tako pa tudi naprednejše storitve, npr.:

  • elektronsko podpisovanje dokumentov,
  • sklenitev hitrega potrošniškega kredita ali
  • vplačila in izplačila v sklade.

Katere so razlike?

Ključna je ta, da imate mobilno banko prek pametnega telefona vedno pri roki, za dostop do spletne banke pa potrebujete računalnik. »Vsebinskih« razlik med njima skorajda ni. Tiste, ki so, so bolj povezane z vrsto naprave, s katero dostopamo do njiju.

  • Mobilna banka vam tako npr. omogoča uporabo storitev slikaj in plačaj za plačilo položnic, varčevanje z uporabo funkcije #withSAVE in plačevanje z #withPAY, ki prek računalnika zaradi svojih specifik niso izvedljive.
  • V spletni banki pa imate zaradi večjega ekrana drugačen pregled nad vsebinami, zato so vam tam na voljo tudi video vodiči. Ti vam pridejo prav, kadar se spoznavate z neko novo storitvijo ali funkcijo.

Katera je prava za vas?

Katero boste izbrali, je odvisno predvsem od vašega življenjskega stila in navad. Včasih je morda veljalo, da je mobilna banka podaljšek spletne, danes pa je pogosteje obratno. Starejši uporabniki so sprva uporabljali le spletno banko, saj druge sploh še ni bilo na voljo. Po uvedbi mobilne banke se jih je vedno več vsaj vzporedno začelo uporabljati tudi mobilno. Po drugi strani pa so mladi zrasli z mobilnimi telefoni in aplikacijami, zato zadnja leta opažamo trend, da vse več strank uporablja le še mobilno banko.

Mi vam svetujemo kombinacijo obeh. Zakaj?

  • To vam ne prinaša nobenega dodatnega dela in stroška. Pogodba za digitalno bančništvo vključuje tako spletno kot tudi mobilno banko, enotno je tudi mesečno nadomestilo za njuno uporabo.
  • Mobilna aplikacija je pogoj za vstop v spletno banko, saj si z njeno pomočjo kreirate vstopno geslo #withKEY. Mobilno banko torej v vsakem primeru imate na vašem telefonu – spoznajte se z njo, nikoli ne veste, kdaj vam bo lahko prišla prav, pa morda v tistem trenutku ne boste imeli dostopa do spletne banke.
  • Nekatere, predvsem preprostejše, vsakodnevne bančne storitve, je vsekakor najpreprosteje in najhitreje izvesti kar prek telefona. Pri kompleksnejših storitvah, pregledovanju podatkov in izpiskov ali izvozu le-teh pa vam bo lahko prišel prav pregled na računalniku.
     

Kaj pa varnostni vidik?

Zavedamo se, da je varnost naših aplikacij za naše stranke ključnega pomena. Zato izpolnjujemo vse najvišje varnostne standarde in vdor v naše varnostne sisteme je izjemno težek. Veliko pa lahko k temu prispevate tudi uporabniki sami z upoštevanjem vseh varnostnih napotkov. Preberite si devet zlatih pravil za varno elektronsko poslovanje, ki jih upoštevajte tako pri uporabi računalnika ali tablice kot tudi mobilnega telefona.

Uporabne vsebine

Mobilna banka postaja vse bolj nepogrešljiva
Namigi za uporabo mobilne banke
4 razlogi, zakaj je skrajni čas, da začnete uporabljati digitalno bančništvo

Datum objave: 23. 5. 2022

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Klepet