Piškotki

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska na spletni strani ali izbiro opcije »Nadaljuj« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja kliknite na povezavo Politika piškotkov in izberite povezavo »Izklopi«.

Nadaljuj

•••

BLIŽNJICE

Zapri

Pogovorite se z nami

Naši bančni svetovalci so vam na voljo za več informacij.   

Naročite storitev

Hitra pot do digitalnega bančništva.

Omogoča hitro, preprosto in pregledno ureditev osebnih financ

Dostopna 24 ur na dan.

Prihranite čas in denar.

Neodvisno od mobilnega operaterja.

Varna povezava vam zagotavlja varnost in zaupnost podatkov.

Banka v vašem žepu

Zakaj bi hodili do banke, če nas lahko prikličete, ko nas potrebujete? Prihranite čas in poenostavite svoje bančno poslovanje z Mobilno Banko IN.

Mesečna uporaba mobilne Banke IN:

1,07 EUR na mesec

Prejemanje e-računov in e-dokumentov v spletno Banko IN:

brezplačno

Provizija za plačilo računa prek spletne Banke IN:

0,40 EUR


Prednosti mobilne Banke IN

Vpogled v stanje na računih.

Prenašanje sredstev med računi in oddajanje naročil za številne produkte in storitve.

Plačevanje položnic s funkcijo Skenija in plačaj. 

VEČ

Celovit pregled kartičnega poslovanja.

Možnost uporabe na največ dveh napravah hkrati.

Varen dostop in podpisovanje nalogov.

VSE, KAR MORATE VEDETI O MOBILNI BANKI IN

Kakšna je razlika med spletno Banko IN in Mobilno Banko IN? Kako je s stroški uporabe ene in druge?

Mobilna Banka IN je dodatna ponudba spletne različice Banke IN. Uporabniki Banke IN imajo v paketu (brez dodatnih nadomestil) poleg spletne Banke IN še Mobilno Banko IN, kar pomeni, da je Mobilna Banka IN za uporabnike spletne Banke IN povsem brezplačna. Do Mobilne Banke IN se lahko dostopa prek mobilne naprave ali prek spleta. Za dostop preko mobilne naprave si mora uporabnik najprej naložiti mobilno aplikacijo Banka IN.

Komu je namenjena Mobilna Banka IN? Jo lahko uporabljajo tudi npr. nerezidenti?

Mobilna Banka IN je prava rešitev za vse, ki si želijo preprostejšega in hitrejšega načina bančnega poslovanja s pomočjo napredne mobilne naprave in poznajo prednosti sodobnih bančnih storitev. Uporabniku omogoča izbiro jezika (slovenski ali angleški), zato jo lahko brez težav uporabljajo tudi nerezidenti, ki imajo pri Banki Koper odprt račun.

Kako postanem uporabnik Mobilne Banke IN?

Če ste že uporabnik Banke IN imate storitev mobilne banke že v paketu. Vse kar morate storiti, je, da prek vaše Banke IN pošljete vlogo za aktivacijo mobilne aplikacije Banka IN. Vse dodatne informacije in navodila dobite v Banki IN.

Če še niste uporabnik Banke IN se oglasite v naši najbližji poslovalnici, kjer boste uredili vse potrebno za dostop do mobilne Banke IN.

Katere vse storitve lahko opravljam v Mobilni Banki IN?

  • Spremljate prejeta sporočila in ponudbe.
  • Poslujete s svojimi bančnimi računi: izvajate prenose sredstev, naročate limite,...
  • Poslujete z e-računi: pregledujete e-račune in izvajate plačila.
  • Izvajate plačilne transakcije: na voljo imate imenik plačil, pregled čakajočih plačil, pregled bodočih dogodkov ter pregled prejetih in novih plačil.
  • Pregledujete informacije o vaših plačilnih karticah in posredujete naročila za nove plačilne kartice.
  • Pregledujete informacije o vaših kreditih in posredujete naročila za nove kredite.
  • Spremljate informacije o vaših naložbah in posredujete naročila za nove naložbe.
  • Pregledujete informacije o vaših varčevanjih in posredujete naročila za nova varčevanja.
  • Pregledujete informacije o sklenjenih zavarovanjih.
  • Spremljate novice in obvestila banke.
  • Spreminjanje nastavitev – naslovnice, jezik, mejni znesek za podpisovanje plačilnih transakcij

Kako dostopam oz. se prijavim v Mobilno Banko IN?

Imate dve možnosti dostopa oz. prijave - prek vaše mobilne naprave ali prek spleta.

Prek mobilne naprave

Najprej si morate naložiti in aktivirati mobilno aplikacijo Banka IN. Aktivacija se izvede z avtorizacijsko kodo in referenčno številko, ki ju dobite po odobreni vlogi za Mobilno Banko IN.

Uporabniki spletne Banke IN prejmejo avtorizacijsko kodo neposredno v Banki IN. Komitenti, ki niso uporabniki Banke IN, pa omenjeno kodo osebno prevzamejo v poslovalnici, kjer so oddali vlogo.

V obeh primerih prejmete referenčno številko prek SMS sporočila, v katerem je tudi povezava za prenos aplikacije.

  1. S pritiskom na spletno povezavo v SMS sporočilu si najprej naložite mobilno aplikacijo Banka IN na svojo mobilno napravo.
  2. S pritiskom na ikono Banka IN se ob prvi prijavi izvrši še aktivacija mobilne aplikacije, in sicer tako, da vnesete aktivacijsko kodo, referenčno številko in si določite najmanj 6-mestno alfanumerično osebno geslo.

Nasvet: za prvi prenos aplikacije uporabite WiFi povezavo, ki omogoča hitrejši in cenejši prenos (namestitvena datoteka je velika med 1 in 2 MB - odvisno od platforme).

Prek spleta:

Potrebujete pametno plačilno kartico Activa Visa Business Electron in prenosni čitalec pametnih kartic OTP (One time password). Dostopate pa lahko prek spletnega naslova Mobilne Banke IN, in sicer: m.bankain.si.

  1. Prijavite se z uporabniškim imenom (številka vašega transakcijskega računa) in enkratnim varnim geslo, ki ga generira čitalec OTP. Ko vnesete uporabniško ime, se po potrditvi na ekranu izpiše pozivna številka.
  2. OTP čitalec generira enkratno varno geslo tako, da vanj vstavite pametno plačilno kartico Activa Visa Business Electron, kliknete na čitalcu na P, prepišete pozivno številko in vnesete svoj PIN. Enkratno varno geslo prepišete v za to določeno polje in potrdite prijavo.

 

Prijava v mobilno Banko IN

Pomoč pri prijavi v mobilno Banko IN

  • Potrebujete: mobilno napravo (pametni telefon ali tablični računalnik) z operacijskim sistemom Windows Phone, iOs ali Android in nameščeno in aktivirano aplikacijo Mobilno Banko IN na mobilni napravi.
  • Na mobilni napravi kliknete na izbiro mobilna banka in vnesete svoje geslo in izberete gumb za potrditev.

Vstopite v spletno različico mobilne Banke IN

Aktivacija mobilne Banke IN

  • Vsak komitent lahko aplikacijo uporablja na največ dveh napravah hkrati, na eni napravi pa lahko ima naloženo samo eno Mobilno Banko IN.
  • Mobilno aplikacijo sme uporabnik namestiti samo iz legitimnih prodajnih mest mobilnih aplikacij (Google Play, Apple AppStore in WindowsPhone store).

koraki za aktivacijo mobilne Banke IN