• Na voljo ni predlogov.
Širjenje poslovanja

Financiranje slovenske turistične revolucije

V času, ko Slovenija na novo oblikuje svojo turistično industrijo za 21. stoletje, Intesa Sanpaolo Bank ponudnikom pomaga, da postanejo čistejši, bolj sveži in zeleni.

Rosie Murray-West

26/07/2022

Slovenska turistična industrija je na pragu sprememb. Goranka Gregorič Repnik, direktorica Sektorja poslovanja z malimi in srednjimi podjetji v Intesi Sanpaolo Bank pravi, da se slovenski hotelirji, gostinci in lastniki turističnih aktrakcij pomikajo proti bolj zelenim in butičnim ponudbam za vse, ki si želijo doživeti Slovenijo.

"Slovenija je majhna država, vendar imamo vsega po malo. Imamo morje, gore, središča dobrega počutja (wellness) in veliko zdravilišč. Zdaj se moramo osredotočiti na neokrnjeno naravo, lepoto in kakovost destinacij. Gre za prehod, ki potrebuje financiranje."

Goranka Gregorič Repnik, direktorica Sektorja poslovanja z malimi in srednjimi podjetji v Intesi Sanpaolo Bank

Slovenska turistična strategija za obdobje 2022–2028 izpostavlja trajnost, izboljšano infrastrukturo in zagotavljanje nastanitev višje kakovosti kot največje izzive za slovensko turistično industrijo, ki še vedno okreva po posledicah pandemije koronavirusa.

Goranka Gregorič Repnik pravi, da je bilo veliko hotelov in drugih znamenitosti starih in potrebnih obnove, obvezna zaprtja med pandemijo pa so vplivala na njihovo zmožnost financiranja izboljšav.

Intesa Sanpaolo Bank še naprej podpira svoje stranke pri izvedbi potrebnih sprememb. V Postojnski jami, ki je ena od največjih evropskih znamenitosti, je banka na primer financirala nove, v celoti električne vlake, ki obiskovalce popeljejo v notranjost.

Drugod po državi je Intesa Sanpaolo Bank financirala infrastrukturne naložbe za lastnike smučarskega središča Krvavec, da lahko preidejo na celoletni model obratovanja.

»Nič več niso samo smučarsko središče, temveč središče, ki vsako leto večji delež prihodka ustvari v poletnih mesecih, zahvaljujoč prenovi hotelov in objektov ter novemu poletnemu pustolovskemu parku«, pravi Goranka Gregorič Repnik.

 

Misliti na velike ... in male stvari

Medtem, ko je Intesa Sanpaolo Bank podpirala finančne potrebe teh dobro znanih središč, Goranka Gregorič Repnik meni, da je bilo financiranje majhnih podjetij pri nakupu, prenovi in razvoju njihovih dejavnosti prav tako ključno.

»Turizem povezuje veliko število storitev, na kar ne pomislimo vedno. Pomislimo na hotel, plažo in restavracijo, ne pa vedno na storitve čiščenja, logistike in potovalne agencije,« pravi Goranka Gregorič Repnik.

Trenutno 40 odstotkov hotelov v državi še vedno predstavljajo veliki državni objekti z več kot 200 prenočišči, Goranka Gregorič Repnik pa je mnenja, da si turisti čedalje bolj želijo nekaj bolj intimnega.

Nove butične hotele pogosto ustanovijo tisti, ki so v preteklosti uživali v bivanju v nekem kraju.
»Na številnih območjih hitro postanejo najbolj priljubljeni hoteli,« pravi Goranka Gregorič Repnik in dodaja, da je skupina Intesa Sanpaolo kot italijanska bančna skupina pri financiranju teh projektov zmožna pomagati tako neslovenskim državljanom kot tudi hotelirjem in drugim turističnim podjetnikom iz Slovenije.

»Ne gre za ozkogleden pristop k turizmu, ampak vključuje vsakogar – vključno s ponudniki restavracij in nastanitev ter posameznimi zasebniki, ki vlagajo v nastanitve Airbnb.«

 

Soočanje z izzivi

Privabljanje turistov v Slovenijo predstavlja izziv. Eden izmed njih je prepričanje, da je mogoče vse, kar Slovenija ponuja, obiskati v nekaj dneh ali pa celo v le enem dnevu.

»Turisti pridejo sem in si zaradi njene majhnosti mislijo, da bodo danes obiskali Slovenijo, naslednji dan pa pot nadaljevali na Hrvaško ali v Italijo,« pravi Goranka Gregorič Repnik.

Namesto tega želi, da turisti izkusijo raznolikost te majhne države v daljšem obdobju in preživijo čas na obali, v gorah in v središčih dobrega počutja. Zato je treba ustvariti več letovišč, ki bi obiskovalce premamili k daljšemu obisku.

»Vizija države je ustvariti mrežo majhnih butičnih destinacij in ponudnikov. Delimo zgodbo, kako to ustvariti.«
Ugotavlja, da je težava tudi prometna infrastruktura, saj je veliko turistov zaradi počasnih vlakov primoranih, da uporabljajo manj trajnostne oblike prevoza, kot so avtomobili in avtobusi.

Vendar pa potekajo večje investicije v elektrifikacijo železnice, kar bo pomenilo izboljšano in hitrejše železniško omrežje v državi.

»Zaradi te vladne investicije bo več priložnosti za stranke,« pravi.

Še ena večja težava je iskanje in motiviranje osebja. »Mlajši ljudje niso vedno navdušeni nad dolgim delovnikom strežbe strankam in soočanjem z različnimi vrstami stresa, zato je težko najti osebje,« ugotavlja, a dodaja: »Podjetja z močnimi finančnimi temelji so lahko privlačnejši delodajalci, ki svoje zaposlene lažje motivirajo.«

 

Prihodnost za Slovenijo

Intesa Sanpaolo Bank s pomočjo strankam pri financiranju vseh teh sprememb želi biti del zgodbe o uspehu, ki bo preobrazil slovenske hotele in znamenitosti iz velikih državnih središč, ki so zastarela, v nekaj novejšega, bolj svežega in zelenega.

Goranka Gregorič Repnik pravi, da s tem, ko Intesa Sanpaolo Bank podpira zaposlene v turistični industriji in z njo povezanimi storitvami, prispeva k pomembnim pozitivnim spremembam v Sloveniji.

»Gre za podporo celotnemu gospodarstvu. Res smo bančniki, vendar sprejemamo zgodbe, ki jih naše stranke delijo z nami, in jim želimo pomagati po naših najboljših močeh.«

 

 

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Klepet