• Na voljo ni predlogov.

Sprememba splošnih pogojev poslovanja s karticami

Z 2. septembrom 2019 posodabljamo splošne pogoje poslovanja s plačilnimi karticami.

Obveščamo vas, da banka z 2. septembrom 2019 spreminja naslednje splošne pogoje poslovanja s plačilnimi karticami:

 

V 7. poglavju Obveščanje, pošiljanje izpiskov smo opredelili načine pošiljanja izpiskov. Banka bo izpiske po pošti pošiljala le v izjemnih primerih, ko se z uporabnikom ne bo dogovorila za drug način pošiljanja izpiskov. Ta sprememba velja za plačilno kartico Activa Visa Inspire in Activa Mastercard/Visa.

13. poglavje Podatki in varstvo podatkov smo dopolnili z obvezo banke, da pridobi osebne podatke uporabnika pred sklenitvijo poslovnega razmerja in najmanj vsakih 5 let preveri ustreznost in ažurnost le-teh.

 

12. poglavje Podatki in varstvo podatkov smo dopolnili z obvezo banke, da pridobi osebne podatke uporabnika pred sklenitvijo poslovnega razmerja in najmanj vsakih 5 let preveri ustreznost in ažurnost le-teh.

 

Spremenjeni Splošni pogoji v celoti nadomestijo sedanje Splošne pogoje in so objavljeni na spletni strani www.intesasanpaolobank.si.

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Klepet