• Na voljo ni predlogov.

Sprememba splošnih pogojev za digitalno bančništvo

S 1. decembrom 2020 so se spremenili Splošni pogoji za digitalno bančništvo.

Obveščamo vas, da so se s 1. decembrom 2020 spremenili Splošni pogoji za digitalno bančništvo.

Sprememba je bila izvedena v spodaj navedenih poglavjih:

3.2    Dostop in uporaba Intesa Sanpaolo Bank Mobile/Mobilna Banka IN, kjer je bila spremenjena in dopolnjena spodnja vsebina:
Nov uporabnik si lahko aktivira mobilno banko Intesa Sanpaolo Bank Mobile z vnosom aktivacijske in identifikacijske kode v mobilno aplikacijo. Uporabnik v mobilno aplikacijo ročno vnese 6-mestno aktivacijsko kodo oziroma skenira QR kodo. Šest mestno identifikacijsko kodo prejme prek sporočila SMS, takoj po potrditvi pravilno vnesene aktivacijske kode.

Uporabnik lahko za pristop in uporabo Storitve Intesa Sanpaolo Bank Mobile ali Banke IN uporablja tudi 6-mestno kodo PIN ali izbrano biometrično metodo. Uporabnik dostopa do spletne banke Intesa Sanpaolo Bank s pomočjo mobilne aplikacije Intesa Sanpaolo Bank Mobile s sistemom avtentikacije/avtorizacije #withKEY.


14. Izguba, kraja, zloraba ali sum zlorabe kartice ali mobilne naprave, kjer je bila dodana spodnja vsebina:

Uporabnik digitalnega bančništva Intesa Sanpaolo Bank si v primeru izgube ali kraje mobilnega telefona lahko ponovno aktivira mobilno aplikacijo na novi mobilni napravi tako, da vnese uporabniško ime ter obnovitveno kodo, ki si jo je določil ob prvi aktivaciji mobilne aplikacije. V primeru zlorabe ali suma zlorabe uporabnik digitalnega bančništva Intesa Sanpaolo Bank izbriše mobilno aplikacijo ter jo ponovno namesti na mobilno napravo na podlagi uporabniškega imena in obnovitvene kode ter si nastavi novo kodo PIN.

Spremenjeni Splošni pogoji za digitalno bančništvo (.pdf) so v celoti nadomestili sedanje splošne pogoje in so dostopni na spletni strani ter v vseh poslovalnicah banke.

 

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Klepet