12.03.2020
V Intesi Sanpaolo Bank cenimo vaše mnenje in vam z veseljem prisluhnemo. Že vrsto let izvajamo številne aktivnosti pod sloganom »Posluh 100 %«, ki so namenjene boljšemu poznavanju vaših potreb in pričakovanj ter spremljanju vašega zadovoljstva z našimi storitvami.
Vašo kritiko ali spodbudo skušamo vedno koristno usmeriti v nekaj dobrega. Prav zato smo se v banki odločili, da naredimo še en korak naprej in uvedemo program pridobivanja takojšnje povratne informacije (t. i. Instant Feedback).
Z novim načinom merjenja zadovoljstva se vam želimo še bolj približati in vam olajšali pot do oddaje ocene o izkušnji z našim poslovanjem.
Kako podate vašo oceno?
Pridobivanje povratnih informacij s strani naših strank je v začetni fazi omejeno na določene kanale (npr. obisk poslovalnice, uporabo mobilne ali spletne banke) in izbrane storitve. Nabor le-teh bomo postopoma širili.
Ko prejmete elektronsko sporočilo s povabilom, da na spletni povezavi podate oceno glede konkretnega produkta ali storitve, vas vabimo, da to storite in zraven pripišete še vaše mnenje. Postopek je izjemno preprost,
saj boste pri ocenjevanju izbirali med splošno poznanimi ikonami - »smeški«.
Sporočilo s povabilom vam bomo lahko poslali le v primeru, da imamo vaše soglasje. Če ga še niste oddali, lahko to kadar koli uredite v spletni Banki IN ali poslovalnici.
Vaša mnenja pa nam lahko – neodvisno od tega - vedno sporočite tudi na naš e-naslov info@intesasanpaolobank.si, brezplačno številko 080 13 18 ali vaš predlog zaupate bančnemu uslužbencu. Z veseljem vam bomo prisluhnili in skušali poiskati ustrezno rešitev.