• Na voljo ni predlogov.

Zaznani novi poskusi spletnih prevar

Združenje bank Slovenije stranke vseh bank opozarja na vse večje število lažnih elektronskih sporočil.

Združenje bank Slovenije opozarja, da banke in hranilnice v zadnjih dneh beležijo povečano število lažnih sporočil prek elektronske pošte, ki jih prejemajo njihove stranke. 

V sporočilih se pošiljatelj izdaja kot pošiljatelj banke ali druge zunanje institucije in prejemnike sporočil vodi na lažno spletno stran (npr. skrivajo se za pretvezo, da je kreditna kartica blokirana ali gre za izboljšanje varnostnih ukrepov) ter od prejemnikov zahteva obvezno potrditev ali aktivacijo z vnosom osebnih in kartičnih podatkov.

Tako pridobljene podatke nato zlorabijo za izvajanje nepooblaščenih plačil predvsem na tujih spletnih straneh, in sicer v breme vašega bančnega računa ali plačilne kartice. 

V Združenju bank Slovenije zato ponovno opozarjajo, da prejemniki morebitnih tovrstnih sporočil ne klikate na povezavo v sporočilu, ki jo prejmete na elektronsko pošto ali na mobilni telefon, temveč jo izbrišete. 

Več o tem si preberite v celotnem sporočilu za javnost na njihovi spletni strani.
 

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10