• Na voljo ni predlogov.

Premišljeno po prazničnih nakupih

Naj bo praznični čas vesel, ne stresen!

December je mesec obdarovanj. In v predprazničnem času večino izmed nas, z redkimi izjemami, zajame nakupovalna mrzlica. Nič nenavadnega – premamijo nas okrašene trgovine, praznično vzdušje in vedno nove akcijske ponudbe trgovcev. Te se zadnje čase začenjajo že s črnim petkom, ki mu sledijo Miklavževi popusti in nato prednovoletna znižanja. 

A pomembno je, da vsem tem dražljajem ne podležemo preveč ter nakupe načrtujemo in opravljamo premišljeno, da nas ne bo januarja zaradi minusa na računu bolela glava.
 

Vzemite si čas


Ni treba, da v predpraznično (nakupovalno) mrzlico zapadete prezgodaj, a še slabše je, če se nakupov lotite prepozno. Zaradi gneče in pomanjkanja časa boste verjetno kupili marsikaj, česar sicer ne bi, prav tako pa tudi ne boste uspeli primerjati cen pri različnih ponudnikih in izbrati najugodnejšega.

Naj bo december vesel in ne stresen mesec!

Nakupi naj bodo premišljeni


Pripravite si seznam oseb, ki jih želite obdarovati, razmislite, koliko denarja lahko namenite za to in ga razdelite na posamezne osebe. Nato poiščite predloge daril, ki ustrezajo načrtovanim zneskom. Na ta način je manj verjetno, da boste podlegli impulzivnim nakupom – pa naj bo to v trgovini ali na spletu, kamor se vedno bolj seli nakupovanje v zadnjem času.

Nakupujte v okviru vaših zmožnosti


Znesek, ki ga namenite prazničnemu obdarovanju, naj bo odraz tega, koliko si dejansko lahko privoščite. Novega leta si gotovo nihče ne želi začeti v rdečih številkah, ki bi bile posledica nepremišljenega decembrskega nakupovanja!

Raje že med letom razmislimo o povečanih izdatkih in začnimo pravočasno varčevati.

Kako so vam pri prazničnih nakupih lahko v pomoč bančne storitve?

Če se boste po nakupih odpravili v trgovine, s seboj ne pozabite vaše debetne kartice ali kartice z odloženim plačilom oz. kreditne kartice. Če uporabljate katero izmed storitev mobilnega plačevanja (Google PayApple Pay ali Flik), pa vam bo zadostoval kar vaš pametni telefon.

Plačevanje s karticami ima številne prednosti v primerjavi z gotovino: 

  • Plačujete brezstično, kar je še posebej v trenutnih razmerah zelo priporočljivo.
  • Je varnejše, saj pri sebi ne rabite imeti večje količine denarja.
  • Omogoča vam dober pregled nad opravljenimi plačili, saj ga lahko spremljate prek mobilne ali spletne banke oz. mobilne denarnice. Nastavite pa si lahko tudi prejemanje brezplačnih obvestil o izvedenih plačilih.


Če boste raje nakupovali prek spleta, pa vam priporočamo naslednje možnosti:

  • Za plačila uporabljajte predplačniško kartico MOJA Activa Visa. Ker ni vezana na osebni transakcijski račun, vam omogoča še varnejše nakupe. Poleg tega lahko porabite le toliko denarja, kot ga naložite nanjo.
  • V mobilni ali spletni banki si ustvarite virtualno debetno kartico Activa Visa Inspire ali kreditno kartico (klasično oz. zlato kartico Activa Visa ali Activa Mastercard). To vam omogoča, da virtualno kreirate kartico z drugo številko, kot jo ima fizična kartica, s čimer zmanjšate izpostavljenost prevaram. Virtualna kartica je lahko enkratna ali veljavna za daljše obdobje. Po porabi nastavljenega limita preprosto ustvarite novo virtualno kartico. Skupni limit je vezan na vašo dejansko kartico. Oglejte si video prikaz, kako si v mobilni banki preprosto ustvarite virtualno kartico.
  • Za varno spletno plačevanje pa lahko uporabite tudi storitev mobilnega plačevanja Apple Pay (mobilna aplikacija Apple Wallet) oz. Google Pay (mobilna aplikacija Google Wallet). Z aplikacijama lahko plačujete na spletnih prodajnih mestih, ki ponujajo to možnost. Obe rešitvi zagotavljata večplastno zaščito, kar še dopolnjuje varnost, ki jo že zagotavljajo plačilne kartice Visa oz. Mastercard. Pri plačilu s kartico, shranjeno v virtualni denarnici Apple Wallet oz. Google Wallet, aplikacija prodajnemu mestu pošlje številko računa naprave in dinamično varnostno kodo, ki se spreminja z vsako transakcijo, kar zagotavlja dodatno varnostno zaščito pred goljufijami. Številka kartice se nikoli ne posreduje, zaradi česar najbolj občutljivi podatki ne zapustijo naprave, s katero plačujete.

Ne pozabite tudi na upoštevanje priporočil varnega spletnega nakupovanja


Želimo vam prijeten in čim manj stresen predpraznični čas! 
 

Datum objave: 17. 11. 2021 (posodobitev: 29. 12. 2022)

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Klepet