• Na voljo ni predlogov.

Kako plačevati brez provizije?

Preverite, kako lahko prihranite z uporabo naših storitev!

Smo v časih, ko se vse draži, zato je še posebej dobrodošlo vedeti, kje lahko kak evro prihranimo. Ni nujno, da se za to odpovemo pijači s prijatelji  ali da najljubšo kavo zamenjamo s cenejšo različico. Do malih prihrankov lahko pridemo tudi tako, da izkoristimo ugodnosti, ki se nam ponujajo. Pa s tem nimamo v mislih raznoraznih kuponov trgovcev. Prihranimo lahko tudi s premišljeno uporabo bančnih storitev.

Verjetno med nami ni nikogar, ki na mesec ne bi izvedel vsaj nekaj nakazil drugim osebam ali plačil položnic ponudnikom. Prav tako je večina verjetno že ugotovila, da je le-ta bolj praktično, pa tudi precej bolj ugodno izvajati prek mobilne ali spletne banke kot pa v poslovalnici. Imamo pa za vas še nekaj »namigov«, ki vam bodo pomagali prihraniti kak nepotreben strošek.

Preverite, katere storitve vam omogočajo brezplačna nakazila drugim osebam in kaj je lahko ugodna izbira za vas, če mesečno plačujete veliko število položnic ter uporabljate večje število bančnih storitev.
 

Plačevanje z #withPAY

#withPAY je inovativna storitev, ki vam jo ponuja naša mobilna banka. Omogoča vam takojšen in preprost, pa tudi brezplačen prenos sredstev med vašimi kontakti, ki jih imate shranjene v imeniku vašega mobilnega telefona in so prav tako uporabniki storitve #withPAY.

#withPAY je zato idealen pri delitvi računa za pijačo s prijatelji, malico s sodelavci ali rojstnodnevno darilo s sorodniki.
 

Kako začnete z uporabo #withPAY?

  1. V mobilni banki v meniju izberete Plačila in nato #withPAY. Tapnete na gumb Aktiviraj zdaj.
  2. Preverite, ali sta bančni račun in telefonska številka pravilna. Seznanite se s Splošnimi pogoji za uporabo storitve in tapnete na gumb Poveži.
  3. Vnesete kodo PIN ali identiteto potrdite z biometrično metodo, ki jo uporabljate za vstop v mobilno aplikacijo.
  4. Takoj po aktivaciji lahko začnete z uporabo storitve!


Da je izvajanje nakazil z #withPAY še bolj priročno, vam je na voljo tudi bližnjica do storitve na vstopnem zaslonu mobilne aplikacije. Tam preprosto izberete ikono #withPAY, v imeniku kontaktov poiščete želenega prejemnika ter vnesete znesek in namen nakazila. 
 

Plačevanje s Flikom

Flik prenos je takojšnje plačilo, ki omogoča brezplačni prenos sredstev na osebni transakcijski račun kadar koli, v le nekaj sekundah. Ker storitev deluje med uporabniki Flika vseh slovenskih bank, vam njegovo uporabo priporočamo, kadar želite izvesti nakazilo prejemniku, ki je stranka druge banke.

Kako začnete z uporabo Flika?

  1. V meniju mobilne banke izberete ikono Nastavitve, v zavihku Produkti in storitve pa Flik (kliknete na Povežite nov račun in Aktiviraj zdaj). 
  2. Izberete identifikator, ki je lahko mobilna številka ali elektronski naslov. (Mobilna številka mora biti vnesena v obliki 00386XXXXXXXX.)
  3. S klikom na gumb Nadaljuj izvedete aktivacijo Flika.


Za izvedbo Flik prenosa v meniju mobilne banke izberete Plačila in nato Plačilni nalog/Flik prenos. Kot identifikator namesto prednastavljenega IBAN izberete mobilno številko ali elektronski naslov (elektronski naslov morate vpisati ročno, mobilno številko pa lahko izberete iz imenika vaših kontaktov). Izpolnite še naziv prejemnika, znesek in namen nakazila.
 

 

Sklenitev paketa Start ali Plus

Oba zgoraj navedena načina brezplačnih nakazil oz. plačil veljata za fizične osebe in ju ne moremo uporabiti za nakazilo pravnim osebam. To pomeni, da vam ne bosta prišla prav pri plačilu položnic oz. UPN nalogov.

Če vas vsak mesec za plačilo čaka večje število položnic, je lahko prava izbira za vas paket Plus ali paket Start. Prvi, med drugim, vključuje neomejeno število plačilnih nalogov v evrih do 50.000 EUR prek spletne in mobilne banke, drugi pa pet nalogov na mesec. Vključeni so tako plačilni nalogi na drugo banko, plačilni nalogi na transakcijske račune, odprte pri naši banki in čezmejna plačila v evrih.

Upoštevajte vse bančne storitve, ki jih uporabljate, preverite ali jih vključujeta tudi paket Plus oz. Start ter si preračunajte, ali lahko z njuno sklenitvijo prihranite pri vaših mesečnih stroških!
 

Povezane vsebine

Namigi za uporabo mobilne banke
Kako do urejenih osebnih financ?
Kako plačevati na dopustu?
Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Klepet