Piškotki

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska na spletni strani ali izbiro opcije »Nadaljuj« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja kliknite na povezavo Politika piškotkov in izberite povezavo »Izklopi«.

Nadaljuj

•••

BLIŽNJICE

Zapri

Pogovorite se z nami

Naši bančni svetovalci so vam na voljo za več informacij.   

Naročite storitev

Hitra pot do digitalnega bančništva.

Omogoča hitro, preprosto in pregledno ureditev osebnih financ

Vedno in povsod na voljo.

Prihranite čas in denar.

Elektronsko podpisovanje dokumentov.

Varna povezava vam zagotavlja varnost in zaupnost podatkov.

Kar ste prej opravljali v poslovalnici, je sedaj le klik stran

Večino bančnih storitev lahko udobno opravite kar od doma, iz vaše pisarne, študijske sobe ali celo iz najljubše kavarne. Naša bančna poslovalnica je na vašem računalniku odprta noč in dan, vse dni v tednu.

Mesečna uporaba Banke IN:

1,07 EUR na mesec

Prejemanje e-računov in e-dokumentov v spletno Banko IN:

brezplačno

Provizija za plačilo računa prek spletne Banke IN:

0,40 EUR


Prednosti spletne Banke IN

Pregledujete stranje in promet.

Prenašate sredstva med računi in oddate naročilo za številne produkte in storitve.

Pregled najbližjih poslovalnic in bankomatov.

Upravljanje z računi, karticami, limiti, nastavitev obveščanja.

Naročanje in prejemanje e-računov.

Vsi uporabniki spletne Banke IN imate brezplačen dostop do mobilne Banke IN.

VEČ

Vse kar morate vedeti o spletni Banki IN

Kaj je spletna banka Banka IN?

Spletna banka Banka IN kot dodatna poslovalnica Banke Koper v slovenskem bančništvu predstavlja pomembno novost; je namreč prva banka v Sloveniji, pri kateri bančno poslovanje skoraj v celoti poteka na osnovi najsodobnejših tehnoloških rešitev. Poleg tega se lahko prav vsak komitent z vprašanji obrne tudi na bančnega uslužbenca, ki z nasveti in drugimi informacijami pripomore k čim boljšemu bančnemu poslovanju posameznega uporabnika Banke IN.

Kot uporabnik Banke IN lahko že v tem trenutku opravite skoraj vse bančne storitve prek interneta ali telefona. S tehnološkim razvojem, na katerem gradimo prihodnost Banke IN, pa se bo ponudba storitev v bodoče še razširila.

Banka IN vam kot prva slovenska banka omogoča, da skoraj celotno bančno poslovanje uredite od doma in ne izgubljate časa s čakanjem v vrstah.

Komu je namenjena spletna banka Banka IN?

Banka IN je za vas prava izbira, če:

  • bi bančne storitve želeli opraviti brez obiska poslovalnice banke, ker vam je obisk banke odveč,
  • si želite preprostejšega in hitrejšega načina bančnega poslovanja s pomočjo računalnika ali telefona,
  • banko razumete kot finančni servis,
  • poznate prednosti sodobnih bančnih storitev in
  • se želite o izbiri bančnih storitev posvetovati z bančnim uslužbencem.

Banka IN je za vas primerna tudi, ker: 

Kako poslujem prek spletne banke Banke IN?

Spletna banka Banke IN je najsodobnejša in posebej za bančno poslovanje pripravljena spletna rešitev. Poleg izvrševanja vseh vrst plačil vam omogoča tudi sklepanje pogodb na osnovi elektronskega podpisa, posebnost portala pa je tudi možnost komuniciranja med uporabnikom Banke IN in bančnim uslužbencem.

Banka IN omogoča:

  • dostop do vaše Banke IN 24 ur na dan,
  • pregled in opravljanje storitev plačilnega prometa ne glede na uro,
  • e-prijavo in e-odjavo na prejemanje e-računov ter prejem e-računov,
  • takojšnjo sklenitev in podpis večine ostalih storitev in
  • pripravo ustrezne ponudbe, ki jo v primeru zahtevnejših storitev, za katere morate oddati naročilo, bančni uslužbenec pripravi najkasneje v 24 urah po naročilu oz. prvi delovni dan.

V spletno banko Banko IN se lahko prijavite:
  • s prenosnim čitalnikom,
  • z mobilno napravo,
  • s certifikatom na kartici.

Več o prijavi v spletno banko Banko IN, si preberite v Tehničnih pogojih.

Kako poslujem prek infotela?

Infotel je storitev banke, ki omogoča opravljanje bančnih storitev prek telefona. V vseh primerih, ko se za opravljanje bančne storitve zahteva podpis pogodbe ali drugega dokumenta, se podpis opravi v eni izmed poslovalnic banke, pri tem pa velja, da:

  • v delovnem času prek telefona opravite vse storitve,
  • v času od 20.00 do 7.00 pustite vaše naročilo ali sporočilo na avtomatskem telefonskem odzivniku in
  • mi vam odgovorimo v najkrajšem času oz. najkasneje v 24 urah od prejetja naročila oz. prvi delovni dan.

Vse, kar morate vedeti o tehničnih pogojih spletne Banke IN

Uporabljam prijavo s certifikatom. Kaj storim, če mi banka zamenja plačilno kartico?

V primeru, da vam je banka izdala novo kartico, je potrebno pred prvo uporabo kartice v računalnik uvoziti nov certifikat iz kartice, ne glede na to, ali ste dobili enako ali drugačno kartico, kot ste jo doslej uporabljali za prijavo v Banko IN. V primeru, da certifikata ne uvozite, se vam bo izpisala napaka »Internet Explorer cannot display the webpage« / »Internet Explorer ne more prikazati spletne strani«.

Postopek uvoza novega certifikata:  V meniju Start poiščite med programi  mapo Banka Koper Crypto-Module ter v njej zaženite aplikacijo Upravitelj kartičnih certifikatov. Certifikat se bo samodejno namestil iz kartice.
Stare certifikate lahko iz sistema pobrišete v vašem brskalniku Internet Explorer: Internet Options->Content->Certificates. Starejše certifikate prepoznate po starejšem datumu. 
Za podrobnejša navodila glej 3. korak v hitra navodila za uporabnike spletnega bančništva.pdf.

Imam težave pri prijavi v Banko IN s certifikatom. Kaj lahko storim?

V protokolih SSL in TLS, ki se uporabljata za varno komunikacijo v svetovnem spletu, je bila odkrita resna ranljivost, ki omogoča napade s posrednikom (man-in-the-middle).

V Banki Koper je varnost naših komitentov vedno na prvem mestu, zato smo naše spletne strežnike že nadgradili s popravki, ki preprečujejo takšne zlorabe. Posledica tega pa je tudi, da se uporabniki z brskalniki, ki niso posodobljeni s popravki, ne morejo povezati z Banko IN.

Običajno brskalnik Internet Explorer izpiše napako »Internet Explorer ne more prikazati spletne strani« oz. »Internet Explorer cannot display the webpage« takoj po kliku na izbiro »s certifikatom« na vstopni strani Banke IN. V primeru neposodobljenega operacijskega sistema Windows oz. brskalnika Internet Explorer imate lahko težave tudi z drugimi brskalniki (Google Chrome...).

Več informacij si lahko preberete v Microsoftovem spletnem biltenu: http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/MS10-049.mspx

Ob težavah s povezavo svetujemo naslednje:

Zakaj potrebujem programsko opremo CSP in kakšna je njegova vloga?

CSP (Cryptographic Services Provider) je ime za programsko opremo, ki uporabniku Banke IN omogoča uporabo čitalnikov pametnih kartic in osebnega digitalnega potrdila na pametni kartici.

Kako preverim, ali je namestitvena datoteka CSP pristna in izdana s strani Banke Koper?

Ali je programska oprema res podpisana z digitalnim certifikatom Banke Koper, lahko preverite na naslednji način:
  • izberite Lastnosti (Properties) prenesene datoteke,
  • izberite Digital Signatures,
  • izberite gumb Podpisnik Banka Koper d.d.,
  • izberite gumb Details in
  • izberite View Certificate.

Ali lahko naložim na svojo bančno kartico tudi certifikate ostalih certificiranih agencij?

Na pametne plačilne kartice Visa Inspire za osebne račune je mogoče poleg digitalnega potrdila, izdanega s strani Banke Koper, namestiti še eno digitalno potrdilo z velikostjo ključa do 2048 bytov. Na pametne plačilne kartice Visa Business Electron za poslovne račune ni mogoče nameščanje dodatnih digitalnih potrdil.

Ostale kartice, ki se izdajajo s strani Banke Koper, ne podpirajo shranjevanja certifikatov.

 

Kje lahko dobim gonilnike za čitalnik pametnih kartic?

Gonilniki za čitalnike pametnih kartic se ob priklopu čitalnika v računalnik ponavadi namestijo samodejno. Če se samodejna namestitev ne izvede, je gonilnike za čitalnike, ki jih najpogosteje uporabljamo za Banko IN, mogoče dobiti na spletnih naslovih proizvajalcev.

Postopki za namestitev gonilnika vašega čitalnika se lahko razlikujejo glede na proizvajalca, vrsto in model čitalnika. Proizvajalec čitalnika ima ponavadi tudi navodila za namestitev.

Povezave do nekaterih proizvajalcev čitalnikov pametnih kartic:

Zakaj ne morem uporabljati prijave s certifikatom na sistemih LINUX in OS X ?

Banka IN uporablja za prijavo s certifikatom posebno programsko opremo CSP (CryptoServiceProvider), ki si jo mora uporabnik namestiti pred prvo prijavo. Trenutna različica CSP programske opreme podpira samo MS Windows okolje. Več o CSP in prenos na povezavi: http://www.banka-koper.si/CSP.

Kje lahko dobim brskalnik?

Brskalnike lahko dobite brezplačno na njihovih spletnih straneh: Na starejših operacijskih sistemih Windows (Windows 2000), ki ne podpirajo novejših Internet Explorer verzij, priporočamo namestitev brskalnika Mozilla Firefox.

Zakaj potrebujem piškotke in ali je to varno?

Piškotek (ang. cookie) je majhna tekstovna datoteka, ki jo na računalnik ali na drugo napravo shrani spletni brskalnik.

Podrobneje o piškotih Banke Koper na strani Politika piškotkov.

Prenosni čitalnik že imam. Ga lahko uporabim za prijavo v Banko IN ali potrebujem novega?

Pri poslovanju z Banko IN so uporabni vsi ročni čitalniki, tudi tiste starejše izvedbe. Razlika lahko nastane pri podpisovanju elektronskih pogodb, zato si v Banki IN med nastavitvami (Moje nastavitve/Nastavitev ročnega čitalnika) izberite vašo različico prenosnega čitalnika.

        
Različice prenosnih čitalnikov: Vasco Digipass 800, Vasco Digipass 830, Xiring Xi-Sign 4000

Prijava v spletno Banko IN

Pomoč pri prijavi v Banko IN
Pomoč pri prijavi v Banko IN je dosegljiva na prijavni strani www.bankain.si pri vsakem tipu prijave.

Postopek prijave v spletno Banko IN

V Banko IN www.bankain.si se lahko prijavite na enega izmed treh načinov:

  • prijava z enkratnim varnim geslom, s prenosnim čitalnikom in kartico,
  • prijava z enkratnim varnim geslom in mobilno napravo ali
  • prijava s certifikatom na kartici.

VEČ