• Na voljo ni predlogov.

Flik: za nakazilo žepnine prek telefona

Najbolj enostaven način za nakazilo denarja na drugo banko v Sloveniji.

Z žepnino se mladostniki prvič srečajo z denarjem in dobijo priložnost, da se na lastni koži naučijo varčevanja in upravljanja z denarjem. Če smo v preteklosti žepnino dobivali v gotovini, pa stvari danes večinoma potekajo digitalno. Če sta tako starš kot otrok komitenta naše banke, je najpriročnejša rešitev storitev #withPAY, ki jo najdete v naši novi mobilni banki. Če opravljate nakazilo na drugo banko, pa je najboljša izbira za vas Flik, ki ga prav tako integriran v našo mobilno banko.

Otrokom žepnino kar fliknite

Verjetno je minilo precej časa, odkar ste žepnino svojim otrokom dali v gotovini. Uporabo mobilnih bank imate v malem prstu, a kar zares potrebujete, je rešitev za transakcije brez omejitev. Flik je sodoben način plačil in nakazil med uporabniki, preko katerega lahko nakazilo denarja izvedete tudi, ko so banke že zaprte – pozno popoldne, zvečer, med vikendi in prazniki. 

Nasvet za starše: Ne glede na to, kdaj denar pošljete prek Flika, bo ta na otrokov bančni račun prispel v nekaj sekundah. To vam lahko pride še posebej prav, če se otrok znajde v situaciji, ko mu nepričakovano zmanjka denarja.

Žepnino pošljite preko telefonske številke
Če želite otroku žepnino poslati prek Flika, morata oba imeti svoj Flik račun. Od tod naprej so stvari povsem enostavne – za nakazilo namreč ni treba izpolnjevati plačilnega naloga, ampak je dovolj že to, da imate v svojem telefonskem imeniku shranjeno prejemnikovo (otrokovo) telefonsko številko. 

Kaj Flik omogoča otrokom?

Mlajši otroci bodo začetne korake z upravljanjem denarja še vedno lažje naredili z gotovino, najstniki pa bodo verjetno postali veliki ljubitelji Flika. Ta jim namreč omogoča, da si prijatelji razdelijo stroške darila, ki ga nekomu kupijo za rojstni dan ali vrnejo denar za pijačo ali kosilo. 

Nasvet za starše: Da ne bodo pretiravali, jim lahko svetujete, da si nastavijo mesečni limit in tako nadzorujejo svojo porabo ali pa si pošiljanje denarja celo začasno onemogočijo. 

Izbrati Flik ali katero od rešitev iz tujine?

Na trgu obstaja cel kup finančnih aplikacij, ki omogočajo enostavno pošiljanje denarja med uporabniki, a vsaka takšna rešitev pomeni nov bančni račun ali pa vsaj novo kreditno (ali debetno) kartico. Prav tu je Flik, slovenska rešitev za pošiljanje denarja med uporabniki, drugačen. Poveže se z vašim obstoječim bančnim računom, kar pomeni, da se izognete prijavi računa na FURS. 

Aktivirajte Flik

Aktivirajte Flik v svoji mobilni banki

Za aktivacijo potrebujete samo pametni telefon, svojo davčno številko in številko bančne kartice.
Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Klepet