Odpri račun
  • No Suggestions Result

Vaš glas seže do nas!

Cenimo in upoštevamo vaše mnenje.

Obravnavanje pritožb in reklamacij

Naš glavni cilj je doseči vaše zadovoljstvo z našimi produkti in storitvami, zato vsako prejeto pritožbo sprejmemo z vso resnostjo in jo skrbno obravnavamo.

Pritožbo lahko vložite na enega od sledečih načinov:

  • osebno v poslovalnici,
  • po klasični pošti, kot dopis banki na naslov organizacijske enote, na katero se pritožba nanaša,
  • po elektronski pošti na elektronski naslov info@intesasanpaolobank.si,
  • preko obrazca na spletni strani banke.

Pritožba mora biti podana v pisni obliki. Ključne informacije o poteku internega pritožbenega postopka in shemi izvensodnega reševanja potrošniških sporov si lahko preberete v dokumentu (.pdf).

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Da bi vam omogočili boljšo uporabniško izkušnjo, na spletnih straneh Intese Sanpaolo Bank uporabljamo piškotke. Njihove nastavitve lahko urejate s klikom na "Uredi nastavitve". Za podrobnejše informacije pa obiščite spletno stran Politika piškotkov.