Vaš glas seže do nas!
Posluh 100 %
Program Posluh 100 % izvajamo v naši banki že več let. Namenjen je poznavanju naših komitentov, vaših potreb, želja in pričakovanj. Da vam prisluhnemo, kaj nam želite povedati. Vsake vaše želje ali potrebe sicer ne moremo vedno izpolniti, lahko pa skupaj poiščemo nek kompromis. Bistvo Posluha 100 % je odnos do komitenta, spoštovanje, razumevanje in upoštevanje, ne glede na to, kaj komitent pričakuje, želi ali zahteva.
Kako upoštevamo naše komitente?
Na podlagi prejetih pobud smo v banki uvedli kar nekaj izboljšav in s tem upoštevali predloge in želje številnih komitentov, ki ste jih večkrat izrazili v telefonskih anketah, pa tudi samoiniciativno preko mnenj, pohval, mnenj in pritožb:
- Prilagodili smo urnike poslovanja in tako ustregli negodovanju številnih komitentov glede odpiralnega časa in delovanja naših poslovalnic.
- Odziv na pritožbe smo uredili tako, da v čim krajšem času rešimo nastalo težavo ali poskušamo ustreči komitentu. V primeru daljšega reševanja težave komitenta o tem tekoče obveščamo.
- Z različnimi prijemi smo povečali obveščenost svojih komitentov, prek novega spletnega mesta, izpiskov, elektronske pošte in spletnega bančništva.
- Povečali smo prepoznavnost vsakomesečnih ponudbenih akcij, saj sedaj poteka usklajeno informiranje komitentov prek spleta, tiskanih medijev in televizije.
- Razvili smo novo spletno mesto s preglednimi vsebinami, orodji in pripomočki.
- Nenehno posodabljamo naše spletno in mobilno bančništvo ter razvijamo nove storitve.
Če želite podati vašo pobudo, mnenje, pohvalo ali predlog, lahko to storite tudi prek spletnega obrazca.