Odpri račun
  • No Suggestions Result

Poskrbite za vaše poslovanje na daljavo

Pri tem vam bo v pomoč vaša Poslovna Banka IN.

V času izrednih razmer poslovanja zaradi epidemije koronavirusa je Poslovna Banka IN dobrodošla rešitev za vsa podjetja, ki se trudijo urejati svoje poslovanje v skladu s priporočili pristojnih institucij. Poslovnim strankam in njihovim pooblaščencem omogoča hitro in pregledno komunikacijo z banko, varno urejanje pogodbenih poslov na daljavo in učinkovito opravljanje mnogih storitev brez obiska poslovalnice.

Spoznajte komunikacijski modul Poslovne Banke IN

Poleg najosnovnejših bančnih storitev za upravljanje poslovnih financ Poslovna Banka IN vključuje tudi naprednejše možnosti sodelovanja z banko:

  • osebno komunikacijo z bančnim komercialistom (s skrbnikom),
  • oddajo in prejem vse potrebne dokumentacije,
  • elektronsko podpisovanje dokumentov.


Vse, kar ste doslej urejali neposredno pri svojem skrbniku v poslovalnici, lahko sedaj uredite na daljavo. Ob vstopu v Poslovno Banko IN vas pričaka komunikacijski modul, v katerem:

  • spremljate novosti in pomembna sporočila svojega skrbnika,
  • posredujete vprašanja in prejemate odgovore,
  • pridobivate ponudbe in sklepate pogodbe.


Za več informacij o naprednih opravilih znotraj Poslovne Banke IN si oglejte Vodič po naprednih opravilih (pdf).


Kako oddati Vlogo za odlog odplačevanja kredita

Na podlagi Zakona o interventnem ukrepu odloga plačila obveznosti kreditojemalcev (ZIUOPOK) lahko stranke, ki ne morejo redno poravnavati svojih kreditnih obveznosti zaradi posledic epidemije COVID-19, zaprosijo za odlog odplačila kredita.

Kot uporabnik Poslovne Banke IN se lahko odločite za elektronsko oddajo vloge in pripadajoče dokumentacije za odobritev odloga plačila ter elektronsko spremljanje statusa vloge.

Izpolnite Vlogo za odlog odplačevanja kredita (.docx) in nam jo kot priponko pošljite preko komunikacijskega modula Poslovne Banke IN. Postopek pošiljanja je hiter in enostaven ter si ga lahko ogledate tudi v dokumentu Vodič po naprednih opravilih (.pdf), v katerem so predstavljene glavne funkcionalnosti, ki jih omogoča komunikacijski modul Poslovne Banke IN.

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Da bi vam omogočili boljšo uporabniško izkušnjo, na spletnih straneh Intese Sanpaolo Bank uporabljamo piškotke. Njihove nastavitve lahko urejate s klikom na "Uredi nastavitve". Za podrobnejše informacije pa obiščite spletno stran Politika piškotkov.