Odpri račun
  • No Suggestions Result

Novo: Flik takojšnja plačila

Sodoben način brezplačnih mobilnih nakazil med uporabniki bank v Sloveniji

Flik je najpreprostejši način nakazil med uporabniki računov, odprtih pri različnih bankah v Sloveniji, ki 24 ur na dan in 7 dni v tednu omogoča takojšnje nakazilo denarja drugim uporabnikom na podlagi kontaktnega podatka (številke mobilnega telefona ali elektronskega naslova). Izvršitev nakazila je tako mogoča kadarkoli (ponoči, med vikendi in prazniki) in sicer tudi na račun, ki je odprt pri drugi banki ali hranilnici v Sloveniji.

Z veseljem vas obveščamo, da je Flik zdaj na voljo komitentom večine slovenskih bank in hranilnic, tudi Intese Sanpaolo Bank. Flik lahko pričnete uporabljati enostavno, brez obiska bančne poslovalnice, potrebna je le posodobitev vaše mobilne banke.

Časi, ko smo za nakazovanje denarja potrebovali številko bančnega računa so mimo, saj lahko s Flikom uporabniki denar nakažete kontaktom iz svojega imenika na mobilnem telefonu ali z vpisom e-naslova prejemnika, ne glede na to, komitenti katere banke so. Pomembno je le, da sta tako plačnik kot prejemnik nakazila uporabnika storitve Flik.
 

Prednosti uporabe Flika:

  • enostaven in hiter postopek pošiljanja/prejemanja denarja: brez vnašanja kopice podatkov v nalog (brez vnosa številke osebnega računa IBAN, sklica, kode namena in ostalih podatkov),
  • deluje 24/7: znesek je na računu prejemnika takoj oz. v nekaj sekundah, ne glede na uro v dnevu ali dan v tednu, ko je nalog oddan, in
  • ugoden: transakcije Flik so za uporabnike brezplačne.

Flik je zdaj na voljo za pošiljanje denarja med osebnimi transakcijskimi računi, ki so odprti pri bankah v Sloveniji. Kasneje bo sledila tudi možnost plačevanja na prodajnih mestih.


Kako začeti z uporabo Flika?

V Intesi Sanpaolo Bank smo storitev vključili v našo mobilno banko. V njej smo dosedanji QL prenos nadgradili v Flik. Za aktivacijo Flika v meniju izberite postavko QL prenos in kliknite gumb Aktiviraj Flik. Sledite navodilom in zaključite postopek v le nekaj korakih.
Opomba: Aktivacija Flika lahko traja nekaj ur. Ko je Flik aktiviran, pa lahko takoj začnete z nakazili prijateljem prek mobilne številke oz. e-naslova.
 

Spremembe izvrševanje internih plačilnih transakcij

Skladno z uvedbo storitve Flik so se spremenili Splošni pogoji za digitalno bančništvo in Urnik izvrševanja plačilnih transakcij. Zdaj lahko namreč prek spletne in mobilne banke izvršujete plačilne transakcije med transakcijskimi računi, odprtimi pri Intesi Sanpaolo Bank, vsak dan, ne glede na uro. Interne plačilne transakcije bodo izvršene in knjižene na transakcijske račune prejemnikov plačil v nekaj minutah.  

 

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Da bi vam omogočili boljšo uporabniško izkušnjo, na spletnih straneh Intese Sanpaolo Bank uporabljamo piškotke. Njihove nastavitve lahko urejate s klikom na "Uredi nastavitve". Za podrobnejše informacije pa obiščite spletno stran Politika piškotkov.