• Na voljo ni predlogov.

Dodatni varnostni elementi spletnega plačevanja

Uvedba dodatnih varnostnih elementov pri plačevanju nakupov prek spleta do 1. januarja 2021

Zaradi uporabe novih tehnologij, ki omogočajo sodobne načine plačil, je v zadnjih letih prišlo do izjemne rasti spletnih in mobilnih plačil. Ta je zaradi posebnih okoliščin še posebej poskočila v letu 2020.

Evropska unija je z Direktivo o plačilnih storitvah, ki smo jo prenesli tudi v naš pravni red, sprejela ukrepe za večjo zaščito spletnih plačil. Skladno s strožjimi varnostnimi zahtevami bo do 1. januarja 2021 za preverjanje pristnosti imetnika kartice uvedena t.i. močna avtentikacija (SCA) pri kartičnih plačilnih transakcijah z vsemi plačilnimi karticami, tako fizičnih kot tudi pravnih oseb.

Močna avtentikacija omogoča večjo zaščito potrošnikov in s tem zagotavlja varnejše spletno nakupovanje. Pri spletnih plačilih bo potrebna uporaba dveh od treh varnostnih elementov, ki so med seboj neodvisni in dokazujejo, da je plačnik resnični imetnik plačilne kartice.

Varnostni elementi močne avtentikacije so določeni z naslednjimi načeli:

  • nekaj, kar veste (geslo, koda PIN ali odgovor na varnostno vprašanje),
  • nekaj, kar imate (pametni telefon ali druga mobilna naprava),
  • nekaj, kar ste (prstni odtis, roženica, obraz, glas).

Močna avtentikacija se bo izvajala vedno, ko boste izvršili plačilo prek spleta. Od 1. januarja 2021 pri nakupovanju na spletnih prodajnih mestih znotraj EU tako ne bo več zadostovalo potrjevanje z enkratnim geslom, prejetim prek SMS sporočila. Uporabniki naše nove mobilne banke imate tako po novem možnost spletna plačila potrjevati z uporabo funkcionalnosti #withKEY, s pomočjo katere si ustvarite enkratno geslo za nakup.

Tako fizičnim kot pravnim osebam svetujemo, da pri opravljanju plačil s kartico, mobilnim telefonom, tablico in z gesli ravnate skrbno ter odgovorno, saj boste le-tako preprečili morebitno nepooblaščeno uporabo tretjim osebam.

Preberite in upoštevajte tudi sedem priporočil za varno spletno nakupovanje.

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Da bi vam omogočili boljšo uporabniško izkušnjo, na spletnih straneh Intese Sanpaolo Bank uporabljamo piškotke. Njihove nastavitve lahko urejate s klikom na "Uredi nastavitve". Za podrobnejše informacije pa obiščite spletno stran Politika piškotkov.