• Na voljo ni predlogov.

Tehnologija bo spremenila vedenje in poslovanje

Tehnologija bo spremenila vedenje in poslovanje v korporativnem bančništvu
Spodbujanje inovacij

Tehnologija bo spremenila vedenje in poslovanje v korporativnem bančništvu

Smo šele na začetku poti hitrih sprememb, pravi Stefano Favale.

21/02/2022


Tehnološke spremembe v korporativnem bančništvu so postale stalnica, zato morajo bančniki s tega področja nenehno presojati, kako tehnologijo kar najbolje izkoristiti – ter kako jo morda uporablja konkurenca. 

V Intesi Sanpaolo se s tem večinoma ukvarja Stefano Favale, globalni vodja oddelka za globalno transakcijsko bančništvo in član Tržne svetovalne skupine za digitalni evro Evropske centralne banke. 
 

"Pot se je šele začela. Med pandemijo pa smo zelo močno pospešili. To vpliva tudi na stranke: trg se je premaknil na splet in podjetja ne morejo več zanemarjati svoje prisotnosti na digitalnih kanalih."

Stefano Favale, globalni vodja oddelka za globalno transakcijsko bančništvo in član Tržne svetovalne skupine za digitalni evro Evropske centralne banke

Intesa Sanpaolo je izvedla anketo med finančnimi direktorji in finančniki, ki je pokazala, da si več kot 70 odstotkov anketirancev želi, da bi njihovo vsakodnevno delovanje potekalo popolnoma digitalno. To delno nakazuje, kako zelo hitro se bodo stvari še naprej spreminjale na področju korporativnih procesov.

Hitra uvedba digitalizacije je pokazala, kaj vse je s tehnologijo mogoče doseči, vse od digitalnih podpisov do analize podatkov. Zdaj jo morajo dohiteti le še ljudje.

»To ni vprašanje tehnologije, ampak vprašanje navad in vedenja,« pravi Favale. »Te je težje premagati in ponovno nastaviti. Eden od izzivov na področju digitalizacije je razvoj novih kompetenc in novih pristopov. Prav zaradi tega veliko vlagamo v usposabljanje, da bi pospešili sprejemanje.« 

Favale napoveduje, da bo Intesa Sanpaolo v obdobju treh do petih let s svojimi poslovnimi komitenti imela popolnoma digitalno razmerje, in sicer prek vsekanalne zasnove, ki bo omogočala digitalne svetovalne storitve v spletni poslovalnici.

Poleg vsega banke k spremembam silijo tudi finančne tehnologije. Res je, da preizprašujejo ustaljene načine delovanja, vendar ni nujno, da so v nasprotju z bankami. 

»Finančne tehnologije so lahko eden od najpomembnejših omogočevalcev bank,« pravi Favale. »V okviru naših oddelkov za inovacije imamo tudi observatorij finančnih tehnologij, in najuspešnejše so tiste, ki sklepajo partnerstva z bankami.«

Poslušajte podkast za več o tem, kaj je Stefano Favale povedal o digitalni preobrazbi v korporativnem bančništvu in kaj nas čaka v prihodnosti. 
 

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Da bi vam omogočili boljšo uporabniško izkušnjo, na spletnih straneh Intese Sanpaolo Bank uporabljamo piškotke. Njihove nastavitve lahko urejate s klikom na "Uredi nastavitve". Za podrobnejše informacije pa obiščite spletno stran Politika piškotkov.