• Na voljo ni predlogov.

4 razlogi, zakaj je skrajni čas, ...

... da začnete uporabljati spletno in mobilno banko

Še ne uporabljate digitalnega bančništva? Pa veste, da je že več kot 50 % Slovencev prepoznalo njegove prednosti? Medtem, ko eni prisegajo na uporabo spletne banke, so drugi že naredili preskok na mobilno različico. V vsakem primeru pa številne bančne storitve opravljajo od doma, prek svoje priljubljene naprave – računalnika, tablice ali mobilnega telefona.

Digitalno ali elektronsko bančništvo, torej uporaba rešitev spletne in mobilne banke, je v zadnjih letih v izjemnem porastu, dodaten pospešek pa mu je dala še epidemija koronavirusa. Le-ta je namreč osvetlila njegove številne prednosti, saj je uporabnikom omogočila veliko večjo neodvisnost in fleksibilnost pri opravljanju bančnih storitev. Vse to iz varnega in udobnega zavetja doma.

Katere so torej ključne prednosti uporabe spletne in mobilne banke?

  1. Vedno sta vam na voljo in vedno ju imate pri roki. To še posebej velja, če uporabljate mobilno banko, saj je mobilni telefon postal naš najbolj nepogrešljivi spremljevalec. Tako niste več odvisni od bližine poslovalnice in vaše bančne storitve nemoteno opravljate ne glede na to, kje se nahajate. Obenem pa prihranite čas, ki bi ga potrebovali za obisk poslovalnice. Poleg tega sta »odprti« 24 ur na dan, 7 dni v tednu in 365 dni v letu.
     
  2. Prihranek denarja. Provizija za plačilo položnic, ki je za večino najpogosteje uporabljena bančna storitev, je pri plačilu prek spletne ali mobilne banke bistveno ugodnejša kot na bančnem okencu. S tem, da je takšno plačilo položnic tudi izjemno preprosto (položnico le slikate z mobilnim telefonom in plačate).
     
  3. Uporaba na različnih napravah. Naša spletna in mobilna banka temeljita na isti aplikaciji in sta pravzaprav identični ter vam omogočata opravljanje istih storitev. Odločate se zgolj med tem, ali vam bolj ustreza dostop prek računalnika, mobilnega telefona ali tablice. Izbira je popolnoma vaša!
     
  4. (Bančna) prihodnost je digitalna. Tega se v naši banki dobro zavedamo, zato vam prek spletne in mobilne banke omogočamo urejanje vse več storitev. Če so ju stranke na začetku uporabljale predvsem za pregled stanja in plačevanje položnic, danes na daljavo tudi spreminjajo storitve, ki jih že uporabljajo (npr. podajo zahtevek za zvišanje limita) ali naročajo povsem nove (npr. sklenejo hitri potrošniški kredit). Preverite, kaj vse lahko z banko uredite od doma tudi vi !

Kateri so najpogostejši pomisleki proti uporabi digitalnega bančništva?

Pred desetimi leti si verjetno nihče ni predstavljal, da bomo danes številne bančne storitve opravljali digitalno. Tako kot uvedbo vsake nove tehnološke rešitve, so tudi uporabo najprej spletne in nato mobilne banke spremljali številni pomisleki. Verjamemo, da smo jih v tem času že uspeli ovreči.

  1. Varnost. Zavedamo se, da je varnost naših aplikacij za naše stranke ključnega pomena. Zato izpolnjujemo vse najvišje varnostne standarde in vdor v naše varnostne sisteme je izjemno težek. Veliko pa lahko k temu prispevate tudi uporabniki sami z upoštevanjem vseh varnostnih napotkov. Preberite si devet zlatih pravil za varno elektronsko poslovanje.
     
  2. Zasebnost podatkov. To, da imate mobilno oz. spletno banko nameščeno na vašem telefonu ali celo na računalniku, ki ga uporablja več oseb, ostalim ne omogoča vstopa v vašo aplikacijo. Dostop je mogoč le z uporabo varnostne kode, ki jo poznate le vi. Če jo torej skrbno varujete je strah, da bi lahko kdo dostopal do vašega računa ali vpogledoval v vaše stanje in plačila, popolnoma odveč.
     
  3. Zapletena uporaba. Želimo, da je uporaba naših bančnih aplikacije strankam čim bolj preprosta in jim zagotavlja dobro izkušnjo. Zato jih ves čas nadgrajujemo in izboljšujemo, pri čemer upoštevamo tudi prejete komentarje strank. Večino storitev prek spletne oz. mobilne banke uredite z le nekaj kliki. Ob sklenitvi digitalnega bančništva si bo naš bančni svetovalec z veseljem vzel čas in vam podrobno predstavil uporabo aplikacije. Nudimo pa vam tudi podporo na daljavo (prek telefona, e-pošte ali družbenih omrežij) ob kakršnih koli naknadnih vprašanjih ali težavah.
     
  4. Nenaklonjenost novostim. Ljudje smo si med seboj seveda različni. Nekateri novosti komaj čakajo in jih sprejmejo odprtih rok, drugi stvari raje delajo na ustaljen način. Če digitalnega bančništva še ne uporabljate, po vsej verjetnosti sodite v drugo skupino. Nekaterim strankam veliko pomeni osebni stik in pogovor v poslovalnici. Pri nas ste vedno dobrodošli, se pa poslovalnice vedno bolj spreminjajo v prostore, kamor stranka pride zaradi sklepanja kompleksnejših storitev ali po poglobljen nasvet. Glede na to, da je naša prihodnost (pa ne samo bančna) digitalna, se je smiselno digitalno opismenjevati in izkoristiti prednosti, ki nam jih prinaša nova tehnologija.


V Intesi Sanpaolo Bank smo pred kratkim našo spletno in mobilno Banko IN nadomestili z novo, enotno aplikacijo digitalnega bančništva, ki je še bolj preprosta za uporabo. Razlika med novo spletno in mobilno banko je torej le v prikazu, ki je odvisen od naprave (računalnik, tablica ali mobilni telefon), na kateri jo uporabljate. Obe pa vama ponujata enake funkcionalnosti in storitve. Kaj vam bolj ustreza, prepuščamo vam!

Spoznajte našo novo mobilno banko

Do bančnih storitev dostopajte preprosteje in hitreje, od doma.

Smo vas prepričali? Nič še ni zamujeno! Oglasite se v naši najbližji poslovalnici in z veseljem vam bomo pomagali pri namestitvi aplikacije ter prvih korakih spoznavanja z njo. Vsekakor vam priporočamo, da digitalno bančništvo preizkusite sami in si ustvarite mnenje na podlagi lastne izkušnje.

digitalno bančništvo

Pristopite k uporabi

Prek telefona ali e-pošte kontaktirajte najbližjo poslovalnico ali se naročite na sestanek prek spletnega obrazca.
Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Da bi vam omogočili boljšo uporabniško izkušnjo, na spletnih straneh Intese Sanpaolo Bank uporabljamo piškotke. Njihove nastavitve lahko urejate s klikom na "Uredi nastavitve". Za podrobnejše informacije pa obiščite spletno stran Politika piškotkov.