• Na voljo ni predlogov.

Mobilna banka postaja vse bolj nepogrešljiva

Pa veste, kaj vse vam omogoča?

Digitalizacija bančnega poslovanja

Bančništvo je pogosto predstavljeno in zaznano kot tradicionalna panoga, v kateri se spremembe odvijajo počasi. Pa je temu res tako? Če le malo pomislite, kako ste z banko poslovali pred 10 ali 20 leti, boste hitro ugotovili, da je ta oznaka neupravičena.

Naše življenje se vse bolj digitalizira, kar je enim všeč, drugi pa se morajo na to še privaditi. Vendar pa je večina vesela dejstva, da banke omogočajo vse več storitev na daljavo, »online«. Sodobne bančne storitve so priročne in nam omogočajo hitro in enostavno bančno poslovanje.

Ste med tistimi, ki se še spomnijo, kako so banko obiskali vsak mesec okrog 15. v mesecu, s šopom položnic in si rezervirali čas za čakanje v vrsti? Zdaj bančne poslovalnice obiskujemo veliko redkeje, a ne na račun manjše uporabe bančnih storitev. Le-te pravzaprav uporabljamo še pogosteje, le da so se iz poslovalnic »preselile« k nam – v obliki spletne ali mobilne banke, plačilnih kartic, bankomatov in mobilnih denarnic.

Banka 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni na leto

Mobilni telefon je postal naš nepogrešljivi spremljevalec. Se tudi vi od doma pogosteje odpravite brez denarnice kot pa brez telefona? Glede na razvoj tehnologije in navad uporabnikov, je bila uvedba mobilne banke logična nadgradnja spletne. Zdaj uporabniki prve že celo prevladujejo. Kar pa zaradi njene priročnosti ni nič nenavadnega. V mobilni banki lahko kadar koli preverimo, kakšno je stanje na našem računu, ali smo že prejeli nakazilo, ki ga pričakujemo, kje se nahaja najbližja poslovalnica ali bankomat naše banke ipd.

Toda mobilna banka je mnogo več kot to. Marsikateremu uporabniku pametnega telefona je že praktično v celoti nadomestila »klasično« banko. Sploh zato, ker je v mobilni banki omogočen Klepet v živo z našimi sodelavci v Kontaktnem centru, ki vam lahko pomagajo pri reševanju morebitnih težav.

Da boste tudi vi lahko izkoristili vse prednosti in storitve, ki vam jih omogoča mobilna banka, vam v nadaljevanju predstavljamo tako tiste preprostejše, ki vam pridejo prav vsak dan, kot tudi novejše, naprednejše funkcionalnosti.

Vpogled na račun za boljši nadzor

Kot že omenjeno, v mobilno banko največkrat vstopimo z namenom preverjanja stanja na našem računu. Ni nam več treba voditi »ročne« evidence ali čakati na mesečne izpiske. Informacije o stanju na računu, prilivih, odlivih, čakajočih plačilih, rezerviranih sredstvih ipd. so nam na voljo v vsakem trenutku.

In ne le to: v mobilni banki si lahko vklopite tudi prejemanje brezplačnih obvestil, prek katerih ste obveščeni o spremembah na transakcijskem računu (tj. o prilivih in odlivih) ter o kartičnih transakcijah.

Hitro, preprosto plačevanje položnic

Plačevanje položnic s funkcijo Slikaj in plačaj je gotovo ena izmed storitev mobilne banke, ki se je najbolj »prijela« in je uporabnikom najbolj všeč. Z njo je zamudno opravilo plačevanja položnic postalo nekaj, kar opravimo mimogrede. S telefonom poslikamo QR kodo na položnici in podatki se avtomatsko prenesejo v aplikacijo. Položnico le še preverite in potrdite plačilo.

Če storitve še ne poznate, si oglejte video prikaz na kanalu Youtube, ki vam bo v pomoč pred izvedbo prvega plačila.
 

Enostavno nakazilo prijateljem

Nimate pri roki drobiža za vračilo prijatelju? Kupujete skupno darilo za sorodnika? Najenostavnejša izbira je nakazilo z uporabo funkcionalnosti #withPAY, ki vam omogoča hiter in preprost prenos denarja med kontakti v vašem telefonu, brez provizije oz. stroškov nakazila. Če druga oseba ni stranka naše banke, pa uporabite Flik prenos in izvedite nakazilo na račun pri drugi banki, prav tako brez provizije. V obeh primerih bo prejemnik plačilo dobil takoj, saj plačila delujejo 24 ur na dan, vse dni v letu.

Elektronsko podpisovanje dokumentov

Z uvedbo elektronskega podpisovanja dokumentov, ki ga v novi mobilni banki omogoča funkcionalnost #withSIGN vam prihranimo marsikatero pot v banko. Elektronski podpis je namreč povsem enakovreden lastnoročnemu podpisu.

To pomeni, da lahko na daljavo podpisujete dokumente in uredite raznorazne spremembe, vezane na storitve, ki jih že uporabljate (npr. spremembo dnevnega limita na kartici za dvige na bankomatih ali zvišanje limita na vaši kartici z odloženim plačilom Visa ali Mastercard). Nekatere storitve, kot sta hitri potrošniški kredit ali varčevanje #withSAVE, pa lahko sklenete tudi povsem na novo in v celoti brez obiska poslovalnice.

Varno spletno plačevanje

Ste eni tistih, ki jih pri spletnem nakupovanju najbolj skrbi varnostni vidik? S tem ni nič narobe, saj je pri njem dejansko treba biti previden. A to ne pomeni, da se je treba spletnemu nakupovanju izogibati. Ne, treba pa je poskrbeti za varnost. In eden izmed načinov je nova funkcionalnost v naši mobilni banki, ki vam omogoča kreiranje virtualne kartice.

Kaj konkretno to pomeni? Pomeni, da si kreirate virtualno različico vaše fizične debetne kartice Activa Visa Inspire ali vaše kreditne kartice Visa oz. Mastercard. Ta kartica ima drugo številko kot fizična kartica, s čimer se zmanjša vaša izpostavljenost prevaram pri plačevanju na spletu. Poleg tega lahko sami izberete, ali bo kartica veljavna zgolj za enkratno plačilo ali za daljše obdobje. Določite pa tudi maksimalni limit. Po porabi le-tega preprosto ustvarite novo virtualno kartico.

Za pomoč pri kreiranju virtualne kartice v vaši mobilni banki si oglejte video prikaz na kanalu Youtube.

Potrjevanje spletnih nakupov

Mobilna banka in njena funkcija #withKEY je nepogrešljiva tudi za potrjevanje izvedenih spletnih nakupov. Pozabite na prenosne čitalce ali pošiljanje SMS-ov, ampak preprosto sledite postopku.

  • Na spletni strani ponudnika se vam bo pri plačilu spletnega nakupa odprlo okno za avtorizacijo spletnega plačila, kjer izberete možnost #withKEY.
  • Potrditev plačila lahko izvedete prek potisnega obvestila ali s skeniranjem QR kode.
  • Po uspešno izvedeni potrditvi/avtorizaciji se vam pojavi okno s sporočilom, da je bil nakup uspešno opravljen. 

Postopek je zelo enostaven in traja le nekaj trenutkov. Za lažjo predstavo pa si oglejte video prikaz na kanalu Youtube.
 

Do kredita brez obiska poslovalnice

Ena izmed najnovejših nadgradenj naše nove mobilne banke, je možnost sklenitve hitrega potrošniškega kredita v celoti prek spleta v samo 4 korakih. V vaši mobilni aplikaciji oddate vlogo za sklenitev kredita in če izpolnjujete vse pogoje, lahko odobritev in denar na račun prejmete že v nekaj minutah, saj je postopek popolnoma avtomatiziran. Tudi vso potrebno dokumentacijo podpišete na daljavo, z uporabo elektronskega podpisa #withSIGN.

Da vam statusa vloge ni treba ves čas preverjati, vas s potisnim obvestilom obvestimo, ko prejmete odgovor na vlogo za kredit. Prav tako pa tudi, ko so sredstva nakazana na transakcijski račun.

Če imate pomisleke pri sklepanju kredita na daljavo zaradi nepoznavanja postopka, si oglejte video prikaz na kanalu Youtube in sledite preprostim korakom!

Spoznajte zabaven način varčevanja

Preizkusite inovativno in zabavno vsakodnevno varčevanje, #withSAVE. Enostavno si ga aktivirate znotraj vaše mobilne aplikacije. Omogoča vam, da svoje dnevne prihranke iz osebnega transakcijskega računa preprosto prenašajte na varčevalni račun: samo izberete znesek in ga prenesete v vaš virtualni hranilnik! 

Poleg tega pa vam omogoča tudi neopazno varčevanje ob plačevanju s kartico. Če si aktivirate opcijo Zaokrožite prihranke, se vam bo znesek nakupa avtomatsko zaokrožil navzgor, na celo enoto evra, razlika pa se bo prenesla na vaš račun #withSAVE. Tako boste ob vsakem plačilu s kartico tudi nekaj prihranili, prihranjeni denar pa vam bo na voljo kadar koli boste želeli. Presenečeni boste, koliko evrov se lahko nabere iz centov!

nova mobilna banka

Nova mobilna banka


Še ne uporabljate naše nove mobilne banke? Če ste naša stranka in uporabljate mobilno Banko IN, si lahko novo mobilno aktivirate kar na daljavo, brez obiska poslovalnice in brez kakršnih koli dodatnih stroškov.

Oglejte si video prikaz na kanalu Youtube in sledite preprostim korakom!

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Da bi vam omogočili boljšo uporabniško izkušnjo, na spletnih straneh Intese Sanpaolo Bank uporabljamo piškotke. Njihove nastavitve lahko urejate s klikom na "Uredi nastavitve". Za podrobnejše informacije pa obiščite spletno stran Politika piškotkov.