Pomembni napotki za posodobitev mobilne banke
30.10.2024
Obveščamo vas, da bo od torka, 5. 11. 2024, od 21. ure, do srede, 6. 11. 2024, do 12. ure
potekala nadgradnja mobilne in spletne banke, zato bo lahko začasno moteno njeno delovanje.
Za njeno nadaljnjo uporabo bo potrebna obvezna posodobitev aplikacije, ki jo boste uredili v spletni trgovini. (Obstoječe aplikacije ne brišite z vašega mobilnega telefona!)
Po posodobitvi aplikacije se boste ob prvem vstopu v mobilno banko morda morali vpisati z vašo kodo PIN (tudi če sicer za vstop uporabljate biometrično metodo, kot je prepoznava obraza ali prstni odtis). Za vnos kode PIN imate na voljo največ 3 poskuse, potem se vam bo aplikacija zaklenila*.
Priporočamo vam, da čimprej poskusite vstopiti v aplikacijo z vašo vstopno kodo PIN in se tako prepričate, da jo poznate. Koda PIN je številka, ki ste si jo ob aktivaciji aplikacije določili sami in je znana samo vam.
V nasprotnem primeru namreč po izvedeni nadgradnji morda ne boste mogli vstopiti v vašo mobilno banko.
* POMEMBNO:
Če bodo vsi trije poskusi neuspešni in boste aplikacijo zaklenili, vas prosimo, da se za odklep obrnete na eno izmed naših poslovalnic ali pokličete Kontaktni center na brezplačno telefonsko številko 080 13 18.
Kontaktni center vam bo na daljavo lahko pomagal le, če imate aktiven Elektronski podpis.
To lahko preverite in uredite na naslednji način:
1. Vstopite v aplikacijo,
2. pojdite v Meni in izberite ikono levo zgoraj za Nastavitve,
3. pojdite na zavihek »Prijava in varnost«,
4. kliknite na »Elektronski podpis«.
Če bo vaš elektronski podpis po posodobitvi neaktiven, se boste morali namreč za odklep osebno oglasiti v eni izmed naših poslovalnic.