Piškotki

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska na spletni strani ali izbiro opcije »Nadaljuj« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja kliknite na povezavo Politika piškotkov in izberite povezavo »Izklopi«.

Nadaljuj

•••

BLIŽNJICE

Zapri

Sprejem plačilnih kartic

Ponudite svojim strankam hitro, varno in enostavno plačevanje. Za sprejemanje plačilnih kartic mora biti vaše prodajno mesto opremljeno s POS terminalom. Slednjega si zagotovite z najemno pogodbo, za sprejemanje plačil pa morate imeti sklenjeno pogodbo za sprejem plačilnih kartic na prodajnih mestih. 

Omogočite svojim strankam nakupe s plačilnimi karticami

Plačilne kartice se uveljavljajo kot prevladujoč način plačila na prodajnih mestih.

Intesa Sanpaolo Bank vas bo v skladu s potrebami vašega prodajnega mesta opremila s stacionarnimi ali prenosnimi POS terminali.

Nakazila prejetih plačil na vaš poslovni račun v točno določenem roku.

Naš servisni in avtorizacijski center vam je na voljo 24 ur na dan, vse dni v letu.

O sprejemanju plačilnih kartic

Vse informacije glede pogojev poslovanja in sklenitve pogodb za sprejemanje plačilnih kartic dobite v poslovalnicah Intese Sanpaolo Bank oz. pri skrbniku vašega poslovnega računa. 


Najem POS terminala

Lahko izbirate med stacionarnimi in GPRS POS terminali.

Prodajnim mestom nudimo podporo pri sprejemanju plačilnih kartic Activa, Maestro, Mastercard, Visa, Visa Electron in American Express. 

Možnost spletne, telefonske in kataloške prodaje.

Pogodbo za sprejemanje plačilnih kartic preko POS terminalov lahko sklenete tudi, če nimate odprtega poslovnega računa pri Intesi Sanpaolo Bank.

Celovit elektronski pregled kartičnega poslovanja prek portala eXact.

Vse kar morate vedeti o sklepanju pogodb s prodajnimi mesti

Kaj je kartični paket?

Kartični paket je namenjen prodajnim mestom, ki želijo sprejemati v plačilo plačilne kartice in vključuje:

  • Activa POS terminal,
  • sprejem kartic Activa, Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron in American Express.

Kakšne stroške ima prodajno mesto pri sprejemu plačilnih kartic?

Banka in prodajno mesto se v pogodbi dogovorita o proviziji, ki jo bo banka ob vsakokratnem nakazilu sredstev odtegnila prodajnemu mestu za vsako posamezno vrsto plačilne kartice. Prodajno mesto prejeme sredstva iz naslova sprejemanja plačilnih kartic večkrat mesečno na dogovorjene datume. Poleg provizije je prodajno mesto dolžno plačevati tudi mesečno najemnino za uporabo Activa POS terminala.

Vsi stroški, ki jih ima prodajno mesto s sprejemom plačilnih kartic, so obravnavani individualno, in so odvisni od:

  • velikosti prodajnega mesta,
  • dejavnosti, ki jo opravlja,
  • poslovnega sodelovanja z banko.

Kakšne so obveznosti banke?

Obveznosti banke pri izpolnjevanju pogodbe so sledeče:

  • da nakupe s plačilnimi karticami poravna ob točno določenih datumih, ki so opredeljeni v pogodbi s prodajnim mestom,
  • da prodajnem mestu poravna nakupe s karticami ne glede na kritje, ki ga prejme od imetnika kartice, 
  • da skladno s pogodbo zagotavlja nemoteno poslovanje s plačilnimi karticami.

Kakšne so obveznosti prodajnega mesta pri sprejemu plačilnih kartic?

Obveznosti prodajnega mesta so sledeče:

  • da za plačila blaga in storitev v okviru lastne dejavnosti sprejema plačilne kartice, za katere je sklenjena pogodba,
  • da poravnava obveznosti skladno s pogodbo,
  • da ravna v skladu z navodili in priporočili banke.

Katere kartice se lahko sprejemajo na prodajnem mestu in na kakšen način?

Banka Koper s prodajni mestom sklepa pogodbe za sprejem plačilnih kartic Activa, Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron in American Express. Sprejemanje plačilnih kartic American Express omogoča prodajnemu mestu, da svojim strankam ponudi tudi obročno odplačevanje do 12  obrokov. Prodajno mesto lahko sprejema plačilne kartice preko POS terminalov, ki so lahko fiksni ali prenosni oz. spletna prodajna mesta preko storitve e-trgovine.

Kam se lahko obrnem v primeru težav pri sprejemanju plačilnih kartic preko POS terminalov?

Prekinitve in okvare POS terminalov se sporoči Servisnemu centru sistema Activa na telefonsko številko 05/666-1256, ki je prodajnim mestom na voljo 24ur, vse dni v letu.