• No Suggestions Result

Odlog odplačila kredita

Zaradi posledic epidemije COVID-19 se je marsikatero podjetje znašlo v finančni stiski in ne zmore več odplačevati svojih kreditnih obveznosti. Zato je bil sprejet Zakon o interventnem ukrepu odloga plačila obveznosti kreditojemalcev (ZIUOPOK), na podlagi katerega lahko zaprosite za odlog odplačila kredita (moratorij na kredit).
 

Kdo lahko zaprosi za odlog odplačila kredita?

Na podlagi določil ZIUOPOK lahko za odlog plačila kredita zaprosite kreditojemalci, ki izpolnjujete naslednje pogoje: 

  • Imate stalno prebivališče v Republiki Sloveniji in ste državljan Republike Slovenije.
  • Obveznosti, za katere podajate vlogo za odlog odplačila, še niso zapadle v plačilo do razglasitve epidemije virusa (12. 3. 2020).
  • V vlogi navedete dejstva in okoliščine ter dodate ustrezna dokazila, da zaradi okoliščin, povezanih s posledicami epidemije virusa, začasno ne morete zagotavljati poplačila obveznosti.

Ne glede na navedeno, lahko vlogo oddate tudi kreditojemalci, ki zaradi okoliščin, povezanih s posledicami epidemije virusa, začasno ne morete zagotavljati poplačila obveznosti in ne izpolnjujete zadnjih dveh pogojev.   


Kako lahko oddate vlogo?

Kot pravna oseba lahko Vlogo oddate na naslednje načine:

  • prek Poslovne Banke IN (preberite si navodila, kako oddati vlogo),
  • vašemu skrbniku prek e-pošte ali
  • osebno v poslovalnici ob predhodnem dogovoru s skrbnikom.

Pravne osebe morajo poleg Vloge izpolniti tudi Mesečno poročilo o stanju likvidnosti za pravne osebe in Poročilo o stanju likvidnosti ob podani vlogi za pravne osebe.

Po najboljših močeh se bomo potrudili čim prej obravnavati vsako vlogo, vendar zaradi pričakovanega povečanega števila prejetih vlog predvidevamo, da bo treba na obravnavo vloge in sklenitev ustreznega dodatka k pogodbi počakati nekoliko dlje kot običajno, zato prosimo za razumevanje.

Poslovanje na daljavo

Vsakokrat, ko se odločite, da boste ostali doma, pomagate pri hitrejši zajezitvi širjenja novega koronavirusa. Izognite se gneči in uporabljajte naše digitalne storitve, poslovalnico pa obiščite le za nujne opravke.

Številne bančne storitve lahko opravite prek vašega računalnika ali mobilnega telefona, kjer koli se nahajate, 24 ur na dan. Poslovna spletna Banka IN ter poslovna mobilna Banka IN vam med drugim omogočata:

  • spremljanje prometa na vaših računih,
  • prijavo, odjavo in izdajo e-računov,
  • elektronsko podpisovanje dokumentov ter
  • varno in zaupno shranjevanje vaših podatkov.

Obisk poslovalnice

Naši zaposleni so vam z veseljem na voljo. Vendar vas naprošamo, da nas obiščete le za opravke, ki jih ne morete urediti na drug način. Pred obiskom poslovalnice vam svetujemo naslednje:

  • Preverite delovni čas poslovalnic.
  • Da ne bi po nepotrebnem čakali, se z vašim poslovnim skrbnikom dogovorite za točen termin obiska.

V poslovalnici se držite ukrepov za preprečevanje širjenja koronavirusa ter tako poskrbite za vaše zdravje in zdravje vseh, s katerimi boste v stiku.

vam na voljo

Vam na voljo


Za pomoč ali nasvet pri uporabi storitev se obrnite na vašega skrbnika. Z  veseljem pa smo vam na voljo tudi prek:

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Da bi vam omogočili boljšo uporabniško izkušnjo, na spletnih straneh Intese Sanpaolo Bank uporabljamo piškotke. Njihove nastavitve lahko urejate s klikom na "Uredi nastavitve". Za podrobnejše informacije pa obiščite spletno stran Politika piškotkov.