• Na voljo ni predlogov.

Vaš glas seže do nas!

Cenimo in upoštevamo vaše mnenje.
Izvedite več o programu 'Posluh 100 %', ki smo ga v Intesi Sanpaolo Bank uvedli, da bi spoznali pričakovanja naših strank.
Posluh 100 %

Posluh 100 %

Program Posluh 100 % izvajamo v naši banki že več let. Namenjen je poznavanju naših komitentov, vaših potreb, želja in pričakovanj. Da vam prisluhnemo, kaj nam želite povedati. Vsake vaše želje ali potrebe sicer ne moremo vedno izpolniti, lahko pa skupaj poiščemo nek kompromis. Bistvo Posluha 100 % je odnos do komitenta, spoštovanje, razumevanje in upoštevanje, ne glede na to, kaj komitent pričakuje, želi ali zahteva.

Kako upoštevamo naše komitente?
Na podlagi prejetih pobud smo v banki uvedli kar nekaj izboljšav in s tem upoštevali predloge in želje številnih komitentov, ki ste jih večkrat izrazili v telefonskih anketah, pa tudi samoiniciativno preko mnenj, pohval, mnenj in pritožb:

  • Prilagodili smo urnike poslovanja in tako ustregli negodovanju številnih komitentov glede odpiralnega časa in delovanja naših poslovalnic.
  • Odziv na pritožbe smo uredili tako, da v čim krajšem času rešimo nastalo težavo ali poskušamo ustreči komitentu. V primeru daljšega reševanja težave komitenta o tem tekoče obveščamo.
  • Z različnimi prijemi smo povečali obveščenost svojih komitentov, prek novega spletnega mesta, izpiskov, elektronske pošte in spletnega bančništva.
  • Povečali smo prepoznavnost vsakomesečnih ponudbenih akcij, saj sedaj poteka usklajeno informiranje komitentov prek spleta, tiskanih medijev in televizije.
  • Razvili smo novo spletno mesto s preglednimi vsebinami, orodji in pripomočki.   
  • Nenehno posodabljamo naše spletno in mobilno bančništvo ter razvijamo nove storitve.

Če želite podati vašo pobudo, mnenje, pohvalo ali predlog, lahko to storite tudi prek spletnega obrazca.

Merjenje zadovoljstva strank

Merjenje zadovoljstva strank

V Intesi Sanpaolo Bank cenimo vaše mnenje in vam z veseljem prisluhnemo. Že vrsto let izvajamo številne aktivnosti pod sloganom Posluh 100 %, ki so namenjene boljšemu poznavanju vaših potreb in pričakovanj ter spremljanju vašega zadovoljstva z našimi storitvami.

Vašo kritiko ali spodbudo skušamo vedno koristno usmeriti v nekaj dobrega. Prav zato smo naredili še en korak naprej in uvedli program pridobivanja takojšnje povratne informacije (t. i. instant feedback).

Z novim načinom merjenja zadovoljstva se vam želimo še bolj približati in vam olajšali pot do oddaje ocene o izkušnji z našim poslovanjem.


Kako lahko podate vašo oceno?

Pridobivanje povratnih informacij s strani naših strank smo v začetni fazi vezali na uporabo določenih kanalov (npr. obisk poslovalnice, uporabo mobilne ali spletne banke) in izbrane storitve. Nabor bomo postopoma širili.

Ko prejmete naše elektronsko sporočilo s povabilom, da na spletni povezavi podate oceno glede konkretnega produkta ali storitve, vas vabimo, da to storite in zraven pripišete še vaš komentar. Postopek je izjemno preprost, saj pri ocenjevanju izbirate med splošno poznanimi ikonami - »smeški«.

Sporočilo s povabilom vam bomo lahko poslali le, če imamo vaše soglasje. Če ga še niste oddali, lahko to kadar koli uredite v spletni banki ali poslovalnici.

Vaša mnenja pa nam lahko – neodvisno od tega - vedno sporočite tudi na naš e-mail
info@intesasanpaolobank.si, brezplačno številko 080 13 18 ali vaš predlog zaupate bančnemu uslužbencu. Z veseljem vam bomo prisluhnili in skušali poiskati ustrezno rešitev.

Obravnavanje pritožb in reklamacij

Obravnavanje pritožb in reklamacij

Naš glavni cilj je doseči vaše zadovoljstvo z našimi produkti in storitvami, zato vsako prejeto pritožbo sprejmemo z vso resnostjo in jo skrbno obravnavamo.

Pritožbo lahko vložite na enega od sledečih načinov:

  • osebno v poslovalnici,
  • po klasični pošti, kot dopis banki na naslov organizacijske enote, na katero se pritožba nanaša,
  • po elektronski pošti na elektronski naslov info@intesasanpaolobank.si,
  • preko obrazca na spletni strani banke.

Pritožba mora biti podana v pisni obliki. Ključne informacije o poteku internega pritožbenega postopka in shemi izvensodnega reševanja potrošniških sporov si lahko preberete v dokumentu (.pdf).

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Klepet