Piškotki
Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska na spletni strani ali izbiro opcije »Nadaljuj« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja kliknite na povezavo Politika piškotkov in izberite povezavo »Izklopi«.

Vprašajte strokovnjaka

Ime:
 
Priimek:
 
E-naslov:
   
Telefon:
Zadeva:
 
Dopolnite naročilo z vašim komentarjem (npr. že poslujem z Inteso Sanpaolo Bank):
 
Prejeti želim potrdilo o oddanem povpraševanju na e-naslov:
   

KONTAKT

Ime:
 
Priimek:
 
E-naslov:
 
Telefon:

 
Vam najbližja poslovalnica:
Vaš komentar:
 
Prejeti želim potrdilo o posredovanem sporočilu na e-naslov:
   

Naročite svetovalca



Ime:
 
Priimek:
 
E-naslov:
   
Telefon:
Željeni datum klica:
Željena ura klica:
Namen svetovanja:
 
Prejeti želim potrdilo o oddanem povpraševanju na e-naslov:
   

Mobilna denarnica Wave2Pay

Za plačevanje na prodajnih mestih ne potrebujete več plastičnih plačilnih kartic in klasične denarnice.

Plačevanje z Mobilno denarnico Wave2Pay poteka prek pametne naprave, in sicer tako, da jo približate POS terminalu prodajalca, sledite funkcijam na zaslonu in plačate. 

mToken - spletno plačevanje brez prenosnega čitalnika kartic

Priskrbite si mToken za varno avtentikacijo spletnih nakupov 

GLAVNE PREDNOSTI:

  • enostavno plačevanje s pametno napravo,
  • brez plastičnih plačilnih kartic, gotovine in kovancev,
  • avtorizacijo spletnih nakupov s kartico za vse kartice Intese Sanpaolo Bank
  • hiter pregled nad prometom in stanjem na računu,
  • nakupovanje z enomesečnim odlogom plačila s plačilno kartico Activa MasterCard ali z debetno kartico Activa Visa Inspire

OSNOVNE LASTNOSTI:

  • omogoča dober pregled nad:

    • opravljenimi transakcijami,
    • nazivom prodajnega mesta,
    • datumom in časom transakcije,
    • zneskom transakcije,
    • GEO lokacijo.


Dodatne informacije:




Vse kar morate vedeti o Mobilni denarnici Wave2Pay

  • Kaj je Mobilna denarnica Wave2Pay?

    Mobilna denarnica Wave2Pay je nova storitev Intese Sanpaolo Bank, ki omogoča enostavno in priročno brezstično mobilno plačevanje majhnih in velikih nakupov z debetno kartico Activa Visa Inspire in s kartico z odlogom plačila Activa MasterCard na vašem pametnem telefonu. Dodatno omogoča tudi pregled prometa in stanja na kartici ter avtorizacijo spletnih nakupov s kartico.

  • Katere so glavne prednosti mobilne denarnice Wave2Pay?
    • Brezstično mobilno plačevanje na POS terminalih.
    • Plačevanje brez uporabe klasičnih plastičnih plačilnih kartic; plačate lahko kar s svojim pametnim telefonom.
    • Omogoča hitro plačevanje in krajše čakanje v vrstah pred blagajno.
    • Enostavno za uporabo, saj imate telefon vedno s seboj.
    • Varen način plačevanja, saj je telefon med plačevanjem ostane v vaših rokah in ga imate vedno pod nadzorom.
    • Ni vam treba skrbeti, če imate pri sebi gotovino in iskati drobiža.
  • Kdo lahko uporablja mobilno denarnico Wave2Pay?

    Za mobilno plačevanje s pomočjo mobilne denarnice Wave2Pay je potrebno imeti odprt transakcijski račun pri Intesi Sanpaolo Bank in debetno kartico Activa Visa Inspire. Plačevanje je omogočeno tudi s plačilno kartico Activa MasterCard - kartico z odloženim plačilom.

  • Kako deluje plačilo z mobilno denarnico Wave2Pay?

    Aplikacija Wave2Pay deluje na osnovi NFC tehnologije, ki omogoča brezstično povezavo pametnega telefona in čitalnika za plačevanje na prodajnem mestu (POS terminal). Podatki o kartici se dinamično naložijo na telefon ob trenutku izvedbe plačila. Pred samim plačilom je potrebno izbrati plačilno kartico, s katero želite opraviti nakup.

  • Ali lahko imate v mobilni denarnici Wave2Pay več kartic?

    Z mobilno denarnico Wave2Pay je omogočeno plačevanje z debetno kartico Activa Visa Inspire in s plačilno kartico Activa MasterCard, medtem ko je pri ostalih karticah trenutno omogočen pregled limitov ter pregled uporabe po kartici. Postopoma bo plačevanje mogoče tudi z drugimi plačilnimi karticami, ki jih ponuja Intesa Sanpaolo Bank.

  • Na katerih mobilnih napravah lahko uporabljate mobilno denarnico Wave2Pay?

    Aplikacija Wave2Pay, ki omogoča  mobilno plačevanje, je dostopna za mobilne naprave z operacijskim sistemom Android verzije vsaj  KitKat 4.4., ki imajo obenem vgrajeno NFC tehnologijo oziroma omogočajo brezstično komunikacijo (ang. Near Field Communication).

  • Ali imate lahko mobilno denarnico Wave2Pay aktivirano na dveh mobilnih napravah?

    Ne, mobilno denarnico Wave2Pay imate lahko aktivirano samo na eni mobilni napravi.

  • Ali lahko uporabljam mobilno denarnico Wave2Pay v sistemu iOS?

    Zaradi omejitev v samem Apple ekosistemu žal ni omogočeno mobilno plačevanje, kar je primarna funkcija Wave2Pay. Intesa Sanpaolo Bank zato še naprej spremlja razvoj dogodkov na področju mobilnih plačil v Apple ekosistemu, z namenom priprave čim bolj učinkovite rešitve mobilnega plačevanja za svoje uporabnike.

  • Kakšni so pogoji za uporabo mobilne denarnice Wave2Pay?
    • Morate biti komitent Intese Sanpaolo Bank in imetnik Active Vise Inspire ali plačilne kartice z odloženim plačilom Activa MasterCard.
    • V mobilnem telefonu morate imeti vključeno NFC opcijo za izvedbo plačila.
    • Za  izvedbo posameznih storitev je potrebno vnesti geslo za uporabo mobilne denarnice Wave2Pay.
  • Ali je uporaba mobilne denarnice Wave2Pay odvisna od mobilnega operaterja?

    Ne, uporaba storitve ni odvisna od izbire mobilnega operaterja.

  • Kje lahko plačujete z mobilno denarnico Wave2Pay?

    Na vseh plačilnih mestih, ki sprejemajo plačilno kartico s katero želite izvesti plačilo in so označena s simbolom za brezstično plačevanje Brezstično. Plačate lahko tako, da sliko kartice na svojem pametnem telefonu približate POS terminalu.

  • Ali lahko mobilno denarnico Wave2Pay uporabljate v tujini?

    Storitev se lahko uporablja tudi v tujini, če je prodajno mesto opremljeno s sistemom za brezstično plačevanje prek NFC opremljenih POS terminalov.

  • Kako lahko pridete do mobilne denarnice Wave2Pay?
    • Za komitente Intese Sanpaolo Bank

    V kolikor ste že komitent Intese Sanpaolo Bank in imetnik debetne kartice Activa Visa Inspire, lahko v poslovalnici oz. prek spletne ali mobilne Banke IN naročite mobilno denarnico Wave2Pay.

    Če želite nakupe opravljati s plačilno kartico z odloženim plačilom Activa MasterCard in le-te še nimate, jo lahko naročite tukaj, v vaši poslovalnici ali preko spletne ali mobilne Banke IN.

    Za nekomitente (brez računov in kartic pri Intesi Sanpaolo Bank)

    Postanite komitent Intese Sanpaolo Bank. Podarjamo vam ugoden Paket dobrodošlice za 6-mesečno brezplačno poslovanje.

  • Kakšna je cena uporabe mobilne denarnice Wave2Pay?

    Nadomestilo za uporabo Mobilne denarnice Wave2Pay je v skladu z vsakokrat veljavno Tarifo Banke.

  • Kako naložite aplikacijo Wave2Pay na izbrano pametno napravo?

    1.   Podate vlogo za uporabo mobilne denarnice Wave2Pay v poslovalnici Intese Sanpaolo Bank oz. preko spletne ali mobilne Banke IN.

    2.   Ob odprtju storitve boste prejeli aktivacijski ključ ter SMS sporočilo z aktivacijsko kodo skupaj s povezavo, preko katere boste lahko na svoj pametni telefon prevzeli mobilno aplikacijo Wave2Pay iz trgovine GooglePlay.

    3. Aplikacijo aktivirate s pomočjo aktivacijskega ključa, ki ste ga prejeli v poslovalnici oz. v Banki IN, in aktivacijske kode, ki ste jo prejeli preko SMS sporočila. Aktivacijo morate opraviti v roku 24ur po prejemu aktivacijskih podatkov.

    4. Ko boste vnesli aktivacijski ključ in aktivacijsko kodo, izberete lastno 4-6 mestno geslo (poljubno številko) za uporabo mobilne denarnice Wave2Pay.

  • Kako plačati z mobilno denarnico Wave2Pay?

    Za plačevanje uporabite svoj pametni telefon.
    Brez ali z geslom:

    • Uporabnik geslo določi ob aktivaciji oziroma ga kasneje spreminja v nastavitvah za plačilo.
    • Uporabnik lahko plačuje tako, da pred vsakim plačilom vnese geslo.
    • Izberite plačilno kartico s katero želite izvesti plačilo.
    • Z dotikom zaslona potrdite, da želite izvesti plačilo in čez nekaj sekund bo vaša kartica na pametnem telefonu pripravljena za plačilo.
    • Poiščite simbol za brezstično plačevanje (simbol brezstično ), ki se nahaja na vrhu ali v sredini POS terminala.
    • Približajte pametni telefon POS terminalu.
    • Ko se prižge zelena lučka in zaslišite zvočni signal, je plačilo sprejeto.

    Primeri uporabe:

    • uporabnik vstopi v aplikacijo, izbere plačilno kartico s katero želi izvesti plačilo in pred transakcijo klikne na gumb za plačilo ter vnese geslo – ko telefon prisloni na POS bo transakcija uspela.
    • uporabnik telefon prisloni na POS brez da bi pred tem vnesel geslo – če ima omogočeno »Vedno zahtevaj geslo« ga bo telefon vprašal po geslu.
    • uporabnik telefon prisloni na POS brez da bi pred tem vnesel geslo – če ima onemogočeno »Vedno zahtevaj geslo« ga bo telefon za geslo vprašal le, če bo znesek večji od 15€. V kolikor je znesek nižji, bo transakcija opravljena brez gesla.
  • Ali morate biti za plačevanje povezani z internetom?

    Za aktivacijo aplikacije je potreben dostop do interneta, bodisi prek mobilnega omrežja (Mobile Data oz. prenos podatkov) ali WiFi povezave v Sloveniji in v tujini.

    Pri uporabi mobilne denarnice Wave2Pay pa povezava z internetom ni potrebna, le v primeru, da je zahtevana.

  • Je mobilno plačevanje Wave2Pay varno?

    Mobilno brezstično plačevanje je popolnoma varno. Podatki o karticah niso shranjeni na pametnem telefonu, ampak se prenašajo izključno v trenutku plačevanja in to enkratno. Po zaključku transakcije se podatki ne hranijo  na pametnega telefona. Brezstične transakcije so obdelane prek iste mreže kot pri standardnih plačilnih karticah, zato je plačevanje varno.

    V primeru, da izgubite telefon ali pa se vam pokvari, lahko še vedno plačujete s fizično plačilno kartico. Če pa izgubite ali pa vam je bila odtujena fizična kartica, po izvedbi njene blokacije preneha delovati tudi kartica na telefonu.

    Prav tako si uporabnik lahko pri sami aktivaciji oz. kasneje sam izbere opcijo z vnosom gesla za vsako transakcijo.

  • Ali lahko z mobilno denarnico Wave2Pay pregledate pretekla plačila?

    Plačila, ki jih izvršite s kartico na pametnem telefonu, lahko preverite v mobilni denarnici Wave2Pay. Izvršene transakcije pa lahko preverite tudi v vaši mobilni ali spletni Banki IN.

  • Kakšne so omejitve pri uporabi mobilne denarnice Wave2Pay?

    Omejitev za plačevanje je višina mesečnega limita na fizični plačilni kartici.

    Plačila posameznih zneskov do 15 EUR se lahko opravijo brez vnosa gesla, če se je za to možnost odločil imetnik v trenutku aktivacije aplikacije ali naknadno. Nad tem zneskom pa je vedno potrebna potrditev plačila z vnosom gesla, ki si ga imetnik sam izbere pri aktivaciji aplikacije ali kasneje spremeni v nastavitvah svojega pametnega telefona.

  • Kaj storiti, če pozabite geslo za Mobilno denarnico Wave2Pay?

    V primeru, da ste pozabili vaše geslo za Mobilno denarnico Wave2Pay je potrebno obstoječo Mobilno denarnico Wave2Pay ukiniti in ponovno izvesti aktivacijo. Slednje lahko sami uredite v spletni ali mobilni Banki IN oziroma v vam najbližji poslovalnici banke.

  • Kaj storiti v primeru izgube, kraje mobilne naprave mobilne naprave ali zlorabe Mobilne denarnice Wave2Pay?

    V primeru izgube, kraje mobilne naprave ali zlorabe Mobilne denarnice Wave2Pay, obvestite banko na enega od naslednjih načinov:

    • Telefonsko, na številko 080 13 18 za klice iz Slovenije oziroma na številko 00386 5 666 1838 za klice iz tujine. Urnik poslovanja kontaktnega centra;
    • Telefonsko, na številko 00386 5 666 1256. Servisni center Activa je dosegljiv 24ur, vse dni v letu;
    • Osebno, v najbližji poslovnici Banke. Lokacije in urniki poslovanja poslovalnic Banke so objavljeni na spletni strani Banke, na naslovu www.intesasanpaolobank.si;
    • Elektronsko, v Banki IN ukinete Mobilno denarnico Wave2Pay.





Za pridobitev mobilne denarnice Wave2Pay, morate biti imetnik plačilne kartice Activa Visa Inspire ali plačilne kartice Activa MasterCard.

Preko spodnjega obrazca pa lahko podate naročilo za Mobilno denarnico Wave2Pay: 
 

Naročilo ponudbe

 
Ime:
 
Priimek:
 
E-naslov:
  
Telefon:
 
Vam najbližja poslovalnica:

Dopolnite naročilo z vašim komentarjem (npr. že poslujem z Inteso Sanpaolo Bank)
Prejeti želim potrdilo o oddanem povpraševanju na e-naslov:
  
 


Vse kar morate vedeti o Mobilni denarnici Wave2Pay

  • Kaj je Mobilna denarnica Wave2Pay?

    Mobilna denarnica Wave2Pay je nova storitev Intese Sanpaolo Bank, ki omogoča enostavno in priročno brezstično mobilno plačevanje majhnih in velikih nakupov z debetno kartico Activa Visa Inspire in s kartico z odlogom plačila Activa MasterCard na vašem pametnem telefonu. Dodatno omogoča tudi pregled prometa in stanja na kartici ter avtorizacijo spletnih nakupov s kartico.

  • Katere so glavne prednosti mobilne denarnice Wave2Pay?
    • Brezstično mobilno plačevanje na POS terminalih.
    • Plačevanje brez uporabe klasičnih plastičnih plačilnih kartic; plačate lahko kar s svojim pametnim telefonom.
    • Omogoča hitro plačevanje in krajše čakanje v vrstah pred blagajno.
    • Enostavno za uporabo, saj imate telefon vedno s seboj.
    • Varen način plačevanja, saj je telefon med plačevanjem ostane v vaših rokah in ga imate vedno pod nadzorom.
    • Ni vam treba skrbeti, če imate pri sebi gotovino in iskati drobiža.
  • Kdo lahko uporablja mobilno denarnico Wave2Pay?

    Za mobilno plačevanje s pomočjo mobilne denarnice Wave2Pay je potrebno imeti odprt transakcijski račun pri Intesi Sanpaolo Bank in debetno kartico Activa Visa Inspire. Plačevanje je omogočeno tudi s plačilno kartico Activa MasterCard - kartico z odloženim plačilom.

  • Kako deluje plačilo z mobilno denarnico Wave2Pay?

    Aplikacija Wave2Pay deluje na osnovi NFC tehnologije, ki omogoča brezstično povezavo pametnega telefona in čitalnika za plačevanje na prodajnem mestu (POS terminal). Podatki o kartici se dinamično naložijo na telefon ob trenutku izvedbe plačila. Pred samim plačilom je potrebno izbrati plačilno kartico, s katero želite opraviti nakup.

  • Ali lahko imate v mobilni denarnici Wave2Pay več kartic?

    Z mobilno denarnico Wave2Pay je omogočeno plačevanje z debetno kartico Activa Visa Inspire in s plačilno kartico Activa MasterCard, medtem ko je pri ostalih karticah trenutno omogočen pregled limitov ter pregled uporabe po kartici. Postopoma bo plačevanje mogoče tudi z drugimi plačilnimi karticami, ki jih ponuja Intesa Sanpaolo Bank.

  • Na katerih mobilnih napravah lahko uporabljate mobilno denarnico Wave2Pay?

    Aplikacija Wave2Pay, ki omogoča  mobilno plačevanje, je dostopna za mobilne naprave z operacijskim sistemom Android verzije vsaj  KitKat 4.4., ki imajo obenem vgrajeno NFC tehnologijo oziroma omogočajo brezstično komunikacijo (ang. Near Field Communication).

  • Ali imate lahko mobilno denarnico Wave2Pay aktivirano na dveh mobilnih napravah?

    Ne, mobilno denarnico Wave2Pay imate lahko aktivirano samo na eni mobilni napravi.

  • Ali lahko uporabljam mobilno denarnico Wave2Pay v sistemu iOS?

    Zaradi omejitev v samem Apple ekosistemu žal ni omogočeno mobilno plačevanje, kar je primarna funkcija Wave2Pay. Intesa Sanpaolo Bank zato še naprej spremlja razvoj dogodkov na področju mobilnih plačil v Apple ekosistemu, z namenom priprave čim bolj učinkovite rešitve mobilnega plačevanja za svoje uporabnike.

  • Kakšni so pogoji za uporabo mobilne denarnice Wave2Pay?
    • Morate biti komitent Intese Sanpaolo Bank in imetnik Active Vise Inspire ali plačilne kartice z odloženim plačilom Activa MasterCard.
    • V mobilnem telefonu morate imeti vključeno NFC opcijo za izvedbo plačila.
    • Za  izvedbo posameznih storitev je potrebno vnesti geslo za uporabo mobilne denarnice Wave2Pay.
  • Ali je uporaba mobilne denarnice Wave2Pay odvisna od mobilnega operaterja?

    Ne, uporaba storitve ni odvisna od izbire mobilnega operaterja.

  • Kje lahko plačujete z mobilno denarnico Wave2Pay?

    Na vseh plačilnih mestih, ki sprejemajo plačilno kartico s katero želite izvesti plačilo in so označena s simbolom za brezstično plačevanje Brezstično. Plačate lahko tako, da sliko kartice na svojem pametnem telefonu približate POS terminalu.

  • Ali lahko mobilno denarnico Wave2Pay uporabljate v tujini?

    Storitev se lahko uporablja tudi v tujini, če je prodajno mesto opremljeno s sistemom za brezstično plačevanje prek NFC opremljenih POS terminalov.

  • Kako lahko pridete do mobilne denarnice Wave2Pay?
    • Za komitente Intese Sanpaolo Bank

    V kolikor ste že komitent Intese Sanpaolo Bank in imetnik debetne kartice Activa Visa Inspire, lahko v poslovalnici oz. prek spletne ali mobilne Banke IN naročite mobilno denarnico Wave2Pay.

    Če želite nakupe opravljati s plačilno kartico z odloženim plačilom Activa MasterCard in le-te še nimate, jo lahko naročite tukaj, v vaši poslovalnici ali preko spletne ali mobilne Banke IN.

    Za nekomitente (brez računov in kartic pri Intesi Sanpaolo Bank)

    Postanite komitent Intese Sanpaolo Bank. Podarjamo vam ugoden Paket dobrodošlice za 6-mesečno brezplačno poslovanje.

  • Kakšna je cena uporabe mobilne denarnice Wave2Pay?

    Nadomestilo za uporabo Mobilne denarnice Wave2Pay je v skladu z vsakokrat veljavno Tarifo Banke.

  • Kako naložite aplikacijo Wave2Pay na izbrano pametno napravo?

    1.   Podate vlogo za uporabo mobilne denarnice Wave2Pay v poslovalnici Intese Sanpaolo Bank oz. preko spletne ali mobilne Banke IN.

    2.   Ob odprtju storitve boste prejeli aktivacijski ključ ter SMS sporočilo z aktivacijsko kodo skupaj s povezavo, preko katere boste lahko na svoj pametni telefon prevzeli mobilno aplikacijo Wave2Pay iz trgovine GooglePlay.

    3. Aplikacijo aktivirate s pomočjo aktivacijskega ključa, ki ste ga prejeli v poslovalnici oz. v Banki IN, in aktivacijske kode, ki ste jo prejeli preko SMS sporočila. Aktivacijo morate opraviti v roku 24ur po prejemu aktivacijskih podatkov.

    4. Ko boste vnesli aktivacijski ključ in aktivacijsko kodo, izberete lastno 4-6 mestno geslo (poljubno številko) za uporabo mobilne denarnice Wave2Pay.

  • Kako plačati z mobilno denarnico Wave2Pay?

    Za plačevanje uporabite svoj pametni telefon.
    Brez ali z geslom:

    • Uporabnik geslo določi ob aktivaciji oziroma ga kasneje spreminja v nastavitvah za plačilo.
    • Uporabnik lahko plačuje tako, da pred vsakim plačilom vnese geslo.
    • Izberite plačilno kartico s katero želite izvesti plačilo.
    • Z dotikom zaslona potrdite, da želite izvesti plačilo in čez nekaj sekund bo vaša kartica na pametnem telefonu pripravljena za plačilo.
    • Poiščite simbol za brezstično plačevanje (simbol brezstično ), ki se nahaja na vrhu ali v sredini POS terminala.
    • Približajte pametni telefon POS terminalu.
    • Ko se prižge zelena lučka in zaslišite zvočni signal, je plačilo sprejeto.

    Primeri uporabe:

    • uporabnik vstopi v aplikacijo, izbere plačilno kartico s katero želi izvesti plačilo in pred transakcijo klikne na gumb za plačilo ter vnese geslo – ko telefon prisloni na POS bo transakcija uspela.
    • uporabnik telefon prisloni na POS brez da bi pred tem vnesel geslo – če ima omogočeno »Vedno zahtevaj geslo« ga bo telefon vprašal po geslu.
    • uporabnik telefon prisloni na POS brez da bi pred tem vnesel geslo – če ima onemogočeno »Vedno zahtevaj geslo« ga bo telefon za geslo vprašal le, če bo znesek večji od 15€. V kolikor je znesek nižji, bo transakcija opravljena brez gesla.
  • Ali morate biti za plačevanje povezani z internetom?

    Za aktivacijo aplikacije je potreben dostop do interneta, bodisi prek mobilnega omrežja (Mobile Data oz. prenos podatkov) ali WiFi povezave v Sloveniji in v tujini.

    Pri uporabi mobilne denarnice Wave2Pay pa povezava z internetom ni potrebna, le v primeru, da je zahtevana.

  • Je mobilno plačevanje Wave2Pay varno?

    Mobilno brezstično plačevanje je popolnoma varno. Podatki o karticah niso shranjeni na pametnem telefonu, ampak se prenašajo izključno v trenutku plačevanja in to enkratno. Po zaključku transakcije se podatki ne hranijo  na pametnega telefona. Brezstične transakcije so obdelane prek iste mreže kot pri standardnih plačilnih karticah, zato je plačevanje varno.

    V primeru, da izgubite telefon ali pa se vam pokvari, lahko še vedno plačujete s fizično plačilno kartico. Če pa izgubite ali pa vam je bila odtujena fizična kartica, po izvedbi njene blokacije preneha delovati tudi kartica na telefonu.

    Prav tako si uporabnik lahko pri sami aktivaciji oz. kasneje sam izbere opcijo z vnosom gesla za vsako transakcijo.

  • Ali lahko z mobilno denarnico Wave2Pay pregledate pretekla plačila?

    Plačila, ki jih izvršite s kartico na pametnem telefonu, lahko preverite v mobilni denarnici Wave2Pay. Izvršene transakcije pa lahko preverite tudi v vaši mobilni ali spletni Banki IN.

  • Kakšne so omejitve pri uporabi mobilne denarnice Wave2Pay?

    Omejitev za plačevanje je višina mesečnega limita na fizični plačilni kartici.

    Plačila posameznih zneskov do 15 EUR se lahko opravijo brez vnosa gesla, če se je za to možnost odločil imetnik v trenutku aktivacije aplikacije ali naknadno. Nad tem zneskom pa je vedno potrebna potrditev plačila z vnosom gesla, ki si ga imetnik sam izbere pri aktivaciji aplikacije ali kasneje spremeni v nastavitvah svojega pametnega telefona.

  • Kaj storiti, če pozabite geslo za Mobilno denarnico Wave2Pay?

    V primeru, da ste pozabili vaše geslo za Mobilno denarnico Wave2Pay je potrebno obstoječo Mobilno denarnico Wave2Pay ukiniti in ponovno izvesti aktivacijo. Slednje lahko sami uredite v spletni ali mobilni Banki IN oziroma v vam najbližji poslovalnici banke.

  • Kaj storiti v primeru izgube, kraje mobilne naprave mobilne naprave ali zlorabe Mobilne denarnice Wave2Pay?

    V primeru izgube, kraje mobilne naprave ali zlorabe Mobilne denarnice Wave2Pay, obvestite banko na enega od naslednjih načinov:

    • Telefonsko, na številko 080 13 18 za klice iz Slovenije oziroma na številko 00386 5 666 1838 za klice iz tujine. Urnik poslovanja kontaktnega centra;
    • Telefonsko, na številko 00386 5 666 1256. Servisni center Activa je dosegljiv 24ur, vse dni v letu;
    • Osebno, v najbližji poslovnici Banke. Lokacije in urniki poslovanja poslovalnic Banke so objavljeni na spletni strani Banke, na naslovu www.intesasanpaolobank.si;
    • Elektronsko, v Banki IN ukinete Mobilno denarnico Wave2Pay.



AKTIVIRAJTE SI APLIKACIJO WAVE2PAY

Za namestitev in aktivacijo aplikacije Wave2Pay, sledite naslednjim korakom:


 
     
NALOŽITE APLIKACIJO WAVE2PAY   SMS SPOROČILO Z AKTIVACIJO   AKTIVIRAJTE WAVE2PAY APLIKACIJO   IZBERITE
GESLO
             
Aplikacijo si lahko brezplačno naložite iz GooglePlay.   Po sklenitvi dogovora za Mobilno denarnico Wave2Pay storitev, boste prejeli SMS sporočilo, ki vključuje spletno povezavo za prenos in namestitev aplikacije Wave2Pay ter aktivacijsko kodo.   Aplikacijo aktivirate s pomočjo aktivacijskega ključa, ki ste ga prejeli pri sklenitvi dogovora in aktivacijske kode, ki ste jo prejeli preko SMS sporočila.   Izberete lastno 4-6 mestno geslo za uporabo Mobilne denarnice Wave2Pay in pošljete zahtevo za aktivacijo vaše kartice.
 


Vse kar morate vedeti o Mobilni denarnici Wave2Pay

  • Kaj je Mobilna denarnica Wave2Pay?

    Mobilna denarnica Wave2Pay je nova storitev Intese Sanpaolo Bank, ki omogoča enostavno in priročno brezstično mobilno plačevanje majhnih in velikih nakupov z debetno kartico Activa Visa Inspire in s kartico z odlogom plačila Activa MasterCard na vašem pametnem telefonu. Dodatno omogoča tudi pregled prometa in stanja na kartici ter avtorizacijo spletnih nakupov s kartico.

  • Katere so glavne prednosti mobilne denarnice Wave2Pay?
    • Brezstično mobilno plačevanje na POS terminalih.
    • Plačevanje brez uporabe klasičnih plastičnih plačilnih kartic; plačate lahko kar s svojim pametnim telefonom.
    • Omogoča hitro plačevanje in krajše čakanje v vrstah pred blagajno.
    • Enostavno za uporabo, saj imate telefon vedno s seboj.
    • Varen način plačevanja, saj je telefon med plačevanjem ostane v vaših rokah in ga imate vedno pod nadzorom.
    • Ni vam treba skrbeti, če imate pri sebi gotovino in iskati drobiža.
  • Kdo lahko uporablja mobilno denarnico Wave2Pay?

    Za mobilno plačevanje s pomočjo mobilne denarnice Wave2Pay je potrebno imeti odprt transakcijski račun pri Intesi Sanpaolo Bank in debetno kartico Activa Visa Inspire. Plačevanje je omogočeno tudi s plačilno kartico Activa MasterCard - kartico z odloženim plačilom.

  • Kako deluje plačilo z mobilno denarnico Wave2Pay?

    Aplikacija Wave2Pay deluje na osnovi NFC tehnologije, ki omogoča brezstično povezavo pametnega telefona in čitalnika za plačevanje na prodajnem mestu (POS terminal). Podatki o kartici se dinamično naložijo na telefon ob trenutku izvedbe plačila. Pred samim plačilom je potrebno izbrati plačilno kartico, s katero želite opraviti nakup.

  • Ali lahko imate v mobilni denarnici Wave2Pay več kartic?

    Z mobilno denarnico Wave2Pay je omogočeno plačevanje z debetno kartico Activa Visa Inspire in s plačilno kartico Activa MasterCard, medtem ko je pri ostalih karticah trenutno omogočen pregled limitov ter pregled uporabe po kartici. Postopoma bo plačevanje mogoče tudi z drugimi plačilnimi karticami, ki jih ponuja Intesa Sanpaolo Bank.

  • Na katerih mobilnih napravah lahko uporabljate mobilno denarnico Wave2Pay?

    Aplikacija Wave2Pay, ki omogoča  mobilno plačevanje, je dostopna za mobilne naprave z operacijskim sistemom Android verzije vsaj  KitKat 4.4., ki imajo obenem vgrajeno NFC tehnologijo oziroma omogočajo brezstično komunikacijo (ang. Near Field Communication).

  • Ali imate lahko mobilno denarnico Wave2Pay aktivirano na dveh mobilnih napravah?

    Ne, mobilno denarnico Wave2Pay imate lahko aktivirano samo na eni mobilni napravi.

  • Ali lahko uporabljam mobilno denarnico Wave2Pay v sistemu iOS?

    Zaradi omejitev v samem Apple ekosistemu žal ni omogočeno mobilno plačevanje, kar je primarna funkcija Wave2Pay. Intesa Sanpaolo Bank zato še naprej spremlja razvoj dogodkov na področju mobilnih plačil v Apple ekosistemu, z namenom priprave čim bolj učinkovite rešitve mobilnega plačevanja za svoje uporabnike.

  • Kakšni so pogoji za uporabo mobilne denarnice Wave2Pay?
    • Morate biti komitent Intese Sanpaolo Bank in imetnik Active Vise Inspire ali plačilne kartice z odloženim plačilom Activa MasterCard.
    • V mobilnem telefonu morate imeti vključeno NFC opcijo za izvedbo plačila.
    • Za  izvedbo posameznih storitev je potrebno vnesti geslo za uporabo mobilne denarnice Wave2Pay.
  • Ali je uporaba mobilne denarnice Wave2Pay odvisna od mobilnega operaterja?

    Ne, uporaba storitve ni odvisna od izbire mobilnega operaterja.

  • Kje lahko plačujete z mobilno denarnico Wave2Pay?

    Na vseh plačilnih mestih, ki sprejemajo plačilno kartico s katero želite izvesti plačilo in so označena s simbolom za brezstično plačevanje Brezstično. Plačate lahko tako, da sliko kartice na svojem pametnem telefonu približate POS terminalu.

  • Ali lahko mobilno denarnico Wave2Pay uporabljate v tujini?

    Storitev se lahko uporablja tudi v tujini, če je prodajno mesto opremljeno s sistemom za brezstično plačevanje prek NFC opremljenih POS terminalov.

  • Kako lahko pridete do mobilne denarnice Wave2Pay?
    • Za komitente Intese Sanpaolo Bank

    V kolikor ste že komitent Intese Sanpaolo Bank in imetnik debetne kartice Activa Visa Inspire, lahko v poslovalnici oz. prek spletne ali mobilne Banke IN naročite mobilno denarnico Wave2Pay.

    Če želite nakupe opravljati s plačilno kartico z odloženim plačilom Activa MasterCard in le-te še nimate, jo lahko naročite tukaj, v vaši poslovalnici ali preko spletne ali mobilne Banke IN.

    Za nekomitente (brez računov in kartic pri Intesi Sanpaolo Bank)

    Postanite komitent Intese Sanpaolo Bank. Podarjamo vam ugoden Paket dobrodošlice za 6-mesečno brezplačno poslovanje.

  • Kakšna je cena uporabe mobilne denarnice Wave2Pay?

    Nadomestilo za uporabo Mobilne denarnice Wave2Pay je v skladu z vsakokrat veljavno Tarifo Banke.

  • Kako naložite aplikacijo Wave2Pay na izbrano pametno napravo?

    1.   Podate vlogo za uporabo mobilne denarnice Wave2Pay v poslovalnici Intese Sanpaolo Bank oz. preko spletne ali mobilne Banke IN.

    2.   Ob odprtju storitve boste prejeli aktivacijski ključ ter SMS sporočilo z aktivacijsko kodo skupaj s povezavo, preko katere boste lahko na svoj pametni telefon prevzeli mobilno aplikacijo Wave2Pay iz trgovine GooglePlay.

    3. Aplikacijo aktivirate s pomočjo aktivacijskega ključa, ki ste ga prejeli v poslovalnici oz. v Banki IN, in aktivacijske kode, ki ste jo prejeli preko SMS sporočila. Aktivacijo morate opraviti v roku 24ur po prejemu aktivacijskih podatkov.

    4. Ko boste vnesli aktivacijski ključ in aktivacijsko kodo, izberete lastno 4-6 mestno geslo (poljubno številko) za uporabo mobilne denarnice Wave2Pay.

  • Kako plačati z mobilno denarnico Wave2Pay?

    Za plačevanje uporabite svoj pametni telefon.
    Brez ali z geslom:

    • Uporabnik geslo določi ob aktivaciji oziroma ga kasneje spreminja v nastavitvah za plačilo.
    • Uporabnik lahko plačuje tako, da pred vsakim plačilom vnese geslo.
    • Izberite plačilno kartico s katero želite izvesti plačilo.
    • Z dotikom zaslona potrdite, da želite izvesti plačilo in čez nekaj sekund bo vaša kartica na pametnem telefonu pripravljena za plačilo.
    • Poiščite simbol za brezstično plačevanje (simbol brezstično ), ki se nahaja na vrhu ali v sredini POS terminala.
    • Približajte pametni telefon POS terminalu.
    • Ko se prižge zelena lučka in zaslišite zvočni signal, je plačilo sprejeto.

    Primeri uporabe:

    • uporabnik vstopi v aplikacijo, izbere plačilno kartico s katero želi izvesti plačilo in pred transakcijo klikne na gumb za plačilo ter vnese geslo – ko telefon prisloni na POS bo transakcija uspela.
    • uporabnik telefon prisloni na POS brez da bi pred tem vnesel geslo – če ima omogočeno »Vedno zahtevaj geslo« ga bo telefon vprašal po geslu.
    • uporabnik telefon prisloni na POS brez da bi pred tem vnesel geslo – če ima onemogočeno »Vedno zahtevaj geslo« ga bo telefon za geslo vprašal le, če bo znesek večji od 15€. V kolikor je znesek nižji, bo transakcija opravljena brez gesla.
  • Ali morate biti za plačevanje povezani z internetom?

    Za aktivacijo aplikacije je potreben dostop do interneta, bodisi prek mobilnega omrežja (Mobile Data oz. prenos podatkov) ali WiFi povezave v Sloveniji in v tujini.

    Pri uporabi mobilne denarnice Wave2Pay pa povezava z internetom ni potrebna, le v primeru, da je zahtevana.

  • Je mobilno plačevanje Wave2Pay varno?

    Mobilno brezstično plačevanje je popolnoma varno. Podatki o karticah niso shranjeni na pametnem telefonu, ampak se prenašajo izključno v trenutku plačevanja in to enkratno. Po zaključku transakcije se podatki ne hranijo  na pametnega telefona. Brezstične transakcije so obdelane prek iste mreže kot pri standardnih plačilnih karticah, zato je plačevanje varno.

    V primeru, da izgubite telefon ali pa se vam pokvari, lahko še vedno plačujete s fizično plačilno kartico. Če pa izgubite ali pa vam je bila odtujena fizična kartica, po izvedbi njene blokacije preneha delovati tudi kartica na telefonu.

    Prav tako si uporabnik lahko pri sami aktivaciji oz. kasneje sam izbere opcijo z vnosom gesla za vsako transakcijo.

  • Ali lahko z mobilno denarnico Wave2Pay pregledate pretekla plačila?

    Plačila, ki jih izvršite s kartico na pametnem telefonu, lahko preverite v mobilni denarnici Wave2Pay. Izvršene transakcije pa lahko preverite tudi v vaši mobilni ali spletni Banki IN.

  • Kakšne so omejitve pri uporabi mobilne denarnice Wave2Pay?

    Omejitev za plačevanje je višina mesečnega limita na fizični plačilni kartici.

    Plačila posameznih zneskov do 15 EUR se lahko opravijo brez vnosa gesla, če se je za to možnost odločil imetnik v trenutku aktivacije aplikacije ali naknadno. Nad tem zneskom pa je vedno potrebna potrditev plačila z vnosom gesla, ki si ga imetnik sam izbere pri aktivaciji aplikacije ali kasneje spremeni v nastavitvah svojega pametnega telefona.

  • Kaj storiti, če pozabite geslo za Mobilno denarnico Wave2Pay?

    V primeru, da ste pozabili vaše geslo za Mobilno denarnico Wave2Pay je potrebno obstoječo Mobilno denarnico Wave2Pay ukiniti in ponovno izvesti aktivacijo. Slednje lahko sami uredite v spletni ali mobilni Banki IN oziroma v vam najbližji poslovalnici banke.

  • Kaj storiti v primeru izgube, kraje mobilne naprave mobilne naprave ali zlorabe Mobilne denarnice Wave2Pay?

    V primeru izgube, kraje mobilne naprave ali zlorabe Mobilne denarnice Wave2Pay, obvestite banko na enega od naslednjih načinov:

    • Telefonsko, na številko 080 13 18 za klice iz Slovenije oziroma na številko 00386 5 666 1838 za klice iz tujine. Urnik poslovanja kontaktnega centra;
    • Telefonsko, na številko 00386 5 666 1256. Servisni center Activa je dosegljiv 24ur, vse dni v letu;
    • Osebno, v najbližji poslovnici Banke. Lokacije in urniki poslovanja poslovalnic Banke so objavljeni na spletni strani Banke, na naslovu www.intesasanpaolobank.si;
    • Elektronsko, v Banki IN ukinete Mobilno denarnico Wave2Pay.