Piškotki
Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska na spletni strani ali izbiro opcije »Nadaljuj« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja kliknite na povezavo Politika piškotkov in izberite povezavo »Izklopi«.

Vprašajte strokovnjaka

Ime:
 
Priimek:
 
E-naslov:
   
Telefon:
Zadeva:
 
Dopolnite naročilo z vašim komentarjem (npr. že poslujem z Inteso Sanpaolo Bank):
 
Prejeti želim potrdilo o oddanem povpraševanju na e-naslov:
   

KONTAKT

Ime:
 
Priimek:
 
E-naslov:
 
Telefon:

 
Vam najbližja poslovalnica:
Vaš komentar:
 
Prejeti želim potrdilo o posredovanem sporočilu na e-naslov:
   

Naročite svetovalca



Ime:
 
Priimek:
 
E-naslov:
   
Telefon:
Željeni datum klica:
Željena ura klica:
Namen svetovanja:
 
Prejeti želim potrdilo o oddanem povpraševanju na e-naslov:
   

NAROČANJE NA E-NOVICE

E-naslov:
 
 
Vrsta novic:  

Želim se:


Infotel

Prek Infotela lahko pridobite splošne informacije o ponudbi banke, posredujete vloge za odobritev, spremembo ali ukinitev bančne storitve ter izvajate vsa plačila doma in v tujino prek telefona.  
Intesa Sanpaolo Bank - poslovanje preko telefona Infotel
  

GLAVNE PREDNOSTI:

  • enostavna in udobna uporaba bančnih storitev, 
  • opravljanje bančnih storitev prek telefona, 
  • zanesljiva, varna in diskretna uporaba,
  • široka ponudba storitev. 

OSNOVNE LASTNOSTI:

  • telefonsko bančništvo, namenjeno vsem, ki želijo na sodoben način urejati večino bančnih storitev prek telefona, 
  • enostavno opravljanje bančnih storitev prek mobilnega ali stacionarnega telefona s klicem na brezplačno številko 080 13 18 iz Slovenije ter na plačljivo telefonsko številko 00386 5 666 1838 iz tujine.
     

Vse kar morate vedeti o Infotelu

  • Kako dostopam do Infotela?
    Pokličite telefonsko številko 080 13 18 in oglasil se vam bo prijazen bančni uslužbenec, ki vam bo odgovoril na vsa vprašanja v zvezi z bančnimi storitvami.
  • Kakšne storitve lahko opravim prek Infotela?
    • naročilo prekoračitve sredstev,
    • naročilo plačilne kartice,
    • naročilo mini kredita,
    • naročilo Mojega paketa,
    • naročilo dviga gotovine v večjih zneskih,
    • naročilo čekovnih blanketov,
    • naročilo Banke IN
    • vezava depozita,
    • plačila z univerzalnim plačilnim nalogom ter interni prenosi,
    • nakazila v tujino,
    • preklic naloga z valuto vnaprej,
    • nakup in prodaja valute,
    • pristop k vzajemnemu skladu,
    • vplačilo, izplačilo in prenos med vzajemnimi skladi,
    • pristop k varčevalnemu načrtu,
    • varčevanje za mlade ter obročno, rentno in namensko varčevanje,
    • otvoritev, sprememba in ukinitev trajnega naloga,
    • enkraten preklic plačila po SEPA direktni obremenitvi,
    • prijava kraje in izgube plačilne kartice,
    • naročanje dviga gotovine večjih zneskov ter
    • naročilo izpisa prometa in stanja na transakcijskem računu ter drugih potrdil.
  • Kakšne informacije lahko pridobim prek Infotela?
    • informacija o bančni mreži in mreži bankomatov,
    • informacija o tečajih, obrestnih merah in tarifah,
    • informacija o vseh storitvah, ki jih banka ponuja,
    • informacija o prometu na transakcijskem in varčevalnem računu,
    • informacija o stanju vzajemnega sklada,
    • informacija o prometu po plačilni kartici,
    • informacije o gibanju VEP ter 
    • informacija o stanju in prometu kreditov.
  • Kdaj lahko dostopam do Infotela?
    Do infotela lahko dostopate od ponedeljka do petka med 7.00 in 20.00 ter v soboto med 8.00 in 12.00.


  

Postanite uporabnik INFOTEL-a
Št. trans. računa:
   
Ime:
 
Priimek:
 
Naslov:
 
Hišna številka:
 
Kraj:
 
Poštna številka:
 
Država:
E-naslov:
  
Mobilni telefon:
 
Telefon:
Soglašam s s splošnimi pogoji poslovanja, ki so sestavni del vloge in dovoljujem, da banka v breme navedenega transakcijskega računa v banki poravna stroške in obveznosti iz poslovanja z Infotelom, po veljavni Tarifi banke. Jamčim, da so podatki točni.


Vse kar morate vedeti o Infotelu

  • Kako dostopam do Infotela?
    Pokličite telefonsko številko 080 13 18 in oglasil se vam bo prijazen bančni uslužbenec, ki vam bo odgovoril na vsa vprašanja v zvezi z bančnimi storitvami.
  • Kakšne storitve lahko opravim prek Infotela?
    • naročilo prekoračitve sredstev,
    • naročilo plačilne kartice,
    • naročilo mini kredita,
    • naročilo Mojega paketa,
    • naročilo dviga gotovine v večjih zneskih,
    • naročilo čekovnih blanketov,
    • naročilo Banke IN
    • vezava depozita,
    • plačila z univerzalnim plačilnim nalogom ter interni prenosi,
    • nakazila v tujino,
    • preklic naloga z valuto vnaprej,
    • nakup in prodaja valute,
    • pristop k vzajemnemu skladu,
    • vplačilo, izplačilo in prenos med vzajemnimi skladi,
    • pristop k varčevalnemu načrtu,
    • varčevanje za mlade ter obročno, rentno in namensko varčevanje,
    • otvoritev, sprememba in ukinitev trajnega naloga,
    • enkraten preklic plačila po SEPA direktni obremenitvi,
    • prijava kraje in izgube plačilne kartice,
    • naročanje dviga gotovine večjih zneskov ter
    • naročilo izpisa prometa in stanja na transakcijskem računu ter drugih potrdil.
  • Kakšne informacije lahko pridobim prek Infotela?
    • informacija o bančni mreži in mreži bankomatov,
    • informacija o tečajih, obrestnih merah in tarifah,
    • informacija o vseh storitvah, ki jih banka ponuja,
    • informacija o prometu na transakcijskem in varčevalnem računu,
    • informacija o stanju vzajemnega sklada,
    • informacija o prometu po plačilni kartici,
    • informacije o gibanju VEP ter 
    • informacija o stanju in prometu kreditov.
  • Kdaj lahko dostopam do Infotela?
    Do infotela lahko dostopate od ponedeljka do petka med 7.00 in 20.00 ter v soboto med 8.00 in 12.00.